حضور برناردی می‌تواند در موفقیت والیبال ایران موثر باشد

حضور برناردی می‌تواند در موفقیت والیبال ایران موثر باشد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: با توجه به اینکه برناردی مثل ولاسکو از سیستم و سبک ایتالیایی الگوبرداری کرده‌، می‌تواند در موفقیت والیبال ایران موثر باشد.

فرهاد نفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیمش مقابل پیکان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی خوبی بود. رقابت بین 2 تیم پیکان و سایپا از قدیم به خاطر رقابت 2 خودروساز بزرگ کشور و همچنین به عنوان 2 تیم قدیمی لیگ همیشه جذاب بوده است. جدال با تیم قدرتمندی مثل پیکان اگرچه برای ما سخت بود ولی با انجام یک بازی جوانمردانه  و تلاش زیاد توانستیم برنده باشیم. بازیکنان ما در امتیازهای حساس هر ست بهتر عمل کردند و در دفاع روی تور، توپ گیری و حمله آمار بهتری داشتند. از طرفی درصد خطاهای بازیکنان پیکان زیادتر از ما بود. 

سرمربی سایپا ادامه داد: سایپا به طور قطع تیم آخر لیگ امسال است و طبق قانون باید به دسته پایین‌تر سقوط کند اما امیدورم با برطرف شدن مشکلات مالی و حمایت‌های مدیران سایپا برای فصل آینده تیم قدرتمندی را راهی لیگ برتر کنیم. همچنین ما به اهمیت بازی آخر خود مقابل نوین کشاورز برای تعیین آخرین تیم صعود کننده به پلی آف آگاه هستیم. ما جوانمردانه بازی خواهیم کرد و فقط به ارائه بازی خوب و پیروزی فکر می‌کنیم. 

سرمربی سابق تیم جوانان ایران در مورد پایان همکاری ولاسکو با تیم ملی ایران عنوان کرد: حضور ولاسکو در والیبال ایران تاثیرگذار بود و او عملکرد خوبی داشت. حضور 3 ساله وی در ایران باعث شده بود تا شناخت و تعامل خوبی بین او و والیبال ایران به وجود بیاید. لورنزو برناردی هم یکی از مربیان خوب و کاربلد دنیا است و با توجه به اینکه مثل ولاسکو از سیستم و سبک ایتالیایی الگوبرداری کرده‌ می‌تواند در موفقیت والیبال ایران، موثر باشد.

وی تصریح کرد: تیم ایران در سال 2014، مسابقات مهمی مثل لیگ جهانی، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را پیش‌رو دارد. 

انتهای پیام/ 

 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon