روند بیداری اسلامی در جهان پرشتاب است

روند بیداری اسلامی در جهان پرشتاب است

خبرگزاری تسنیم:‌ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ما پیشگام و پیش‌رو در ارائه الگوی نظام اسلامی بوده و روند بیداری اسلامی پرشتاب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عباس مقتدائی دقایقی پیش در حاشیه راهپیمائی 22 بهمن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما هنوز موفق نشده‌ایم که وارد خود میدان امام شویم به دلیل ازدحام و حضور مردم زیاد، گسترده و فراگیر است؛ انتظار و توقع نیز همین بود و من دیدم که عزیزان در انتظامات تلاش می‌کنند که راه باز شده و مردم به داخل ورود میدان امام ورود شوند و مردم مسیر خیابان حافظ ازدحام بوده و نمی‌توانند ورود کنند بنابراین امیدوارم این حضور گسترده مردم توسط رسانه‌ها به اطلاع مردم رسیده شود.

وی افزود: مردم حمایت از نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب و آنچه سالیان سال زحمت کشیده‌اند، یک وظیفه و فریضه می‌دانند و این پیام همیشگی ملت ایران امروز با صدای برجسته‌تری در معرض افکار عمومی جهانیان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ ملت ما پیشگام و پیش‌رو در ارائه الگوی نظام اسلامی بوده و روند بیداری اسلامی پرشتاب است و مردم ایران الهام‌بخش هستند و حساسیت مردم اهمیت آن را نشان می‌دهد که مردم برای کاری که در چند دهه قبل آغار کردند و به ثمر رسیده، اهمیت قائل هستند و این حضور ادامه حرکتی است که مردم در بهمن 57 داشتند و امروز پرشورتر و پرشتاب‌تر هستند.

وی درباره نقش حضور مردم در مذاکرات ژنو بیان کرد: مذاکرات ژنو یک بخش فرعی و جزئی بوده و حضور مردم در آن تاثیر دارد اما حضور مردم پیام‌های بلند و بزرگی دارد و یکی از آن پیام‌ها این است که مردم ایران همانگونه که نظام ستم‌شاهی را بیرون کردند، امروز هم هرگونه رفتار طاغوتی و نگرشی که حاکمیت طاغوت را ادامه می‌دهد، نمی‌پذیرد.

مقتدائی گفت: مردم ایران خوی اشرافی‌گری و طاغوتی را قبول نمی‌کنند و پیام دیگر آن دوری از سلطه و نفی سلطه و تبری از خوی استکباری است که آمریکائی‌ها سردمدار آن در عرصه بین‌المللی هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در مذاکرات تقویت کننده و پشتیبان بوده و تأثیرات بسیاری دارد و مذاکره کنندگان با این حضور مردم تقویت می‌شوند و امیدوارم مذاکره کنندگان با تکیه بر مرام و رویکرد مردم ما پیام ما را در مذاکرات بیان کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon