دیدار رئیس بنیاد شهید با جانباز جعفری‌منش

دیدار رئیس بنیاد شهید با جانباز جعفری‌منش

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید هم‌زمان با ۲۲ بهمن ماه ۹۲ طی سفر به شهرستان ورامین از جانباز ۶۵ درصد، محمد جعفری‌منش و خانواده‌اش دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید همزمان با 22 بهمن ماه 92 طی سفر به شهرستان ورامین از جانباز 65 درصد، محمد جعفری‌منش و خانواده‌اش دیدار کرد.

حجت الاسلام شهیدی صبح سه‌شنبه 22 بهمن ماه 92 با حضور در شهرستان ورامین از 4 خانواده شهید و ایثارگر شهرستان ورامین دیدار کرد که یکی از آن‌‌ها خانواده جانباز جعفری‌منش بود. شهیدی با حضور در منزل این جانباز که هم اکنون 30 سال از مجروحیتش در نبرد هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد، از وی عیادت کرده مشکلاتش را جویا شد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانباز جعفری‌منش گفت: دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی محصول زحمات شما است و ما مدیون فداکاری و ایثارگری‌های شما عزیزان هستیم. سلام مقام معظم رهبری را به شما می‌رسانم. شما شهید زنده انقلاب هستید.

وی در ادامه خطاب به همسر جعفری‌منش گفت: خداوند به شما صبر و استقامت دهد تا ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) باشید.

محمد جعفری‌منش قبل از مجروحیت

محمد جعفری‌منش متولد 1340 است. او در ابتدای جوانی وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده و وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد، مانند دیگر رزمندگان اسلام دلیرانه در میدان حاضر و در عملیات‌های مختلف حضور داشته و همپای دیگر رزمندگان جنگیده است. او یکی از جانبازان ساکن ورامین است که امروزه به‌دلیل عوارض مربوط به جراحت‌های جنگی مشکلات زیادی را متحمل می‌شود. مجروحیت جعفری‌منش در عملیات والفجر4 و در سال 62 از یک ترکش بزرگ در سرش آغاز شد و هنوز هم عوارض آن پی‌درپی ادامه دارد. حالا سمت چپ بدنش لمس شده است. چشم چپش را تخلیه کرده، کام مصنوعی دارد. مجبور است وقت و بی‌وقت تشنج حاصل از مجروحیت را تحمل کند. لگنش چندین بار عمل شده، کلیه‌هایش را از دست داده و دیالیز می‌شود. موج‌گرفتگی شدید دارد. و پای راستش نیز از زیر زانو قطع شده است. جانباز جعفری‌منش با این همه مشکلات فقط 65 درصد جانبازی دارد. و خانواده او گلایه زیادی از بی‌مهری مسئولین داشته‌اند. چندی پیش خبرگزاری تسنیم در مصاحبه‌هایی پیگیر مشکلات این جانباز و خانواده‌اش شده بود.

رئیس بنیاد شهید طی ملاقات‌هایش در شهرستان ورامین از خانواده شهیدان اشجع‌زاده، شهید طلبه مصطفی محمودی و شهید محمد رجبی نیز دیدار کرد.

شهید مصطفی محمودی فرزند حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی محمودی امام جمعه ورامین متولد سال 1336 است که در سال 1359 در جبهه مالکیه سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل شد. دو شهید قاسم و محمدکاظم  اشجع‌زاده نیز در عملیات کربلای8 سال 66 در شلمچه به‌فاصله سه روز از هم به درجه رفیع شهادت رسیدند. شهید محمد رجبی هم متولد سال 1336 است که در سال 65 در شلمچه به درجه رفیع شهادت رسیده است.

در هریک از دیدارها، لوح تقدیر به خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان ورامین اهدا شد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران