دفتر هماهنگی حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد خوی افتتاح شد

دفتر هماهنگی حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد خوی افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور امام جمعه خوی و جمعی از مدیران محلی، دفتر هماهنگی حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه در این مراسم حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امام جمعه خوی و مسئول حوزه‌های علمیه این شهر با اشاره به مشکلات قبل از پیروزی انقلاب اظهار کرد: سیاست آمریکا و رژیم استبدادی پهلوی بر این بود که حوزه و دانشگاه را از هم جدا بکند و تا حدودی موفق نیز شده بود و در این زمینه توطئه‌های پیچیده‌ای طراحی کرده بودند.

وی افزود: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و عنایات ویژه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری که مدام بر وحدت حوزه و دانشگاه تأکید داشتند موضوع وحدت حوزه و دانشگاه به صورت گسترده مطرح شد و علی رغم استمرار توطئه‌های استکبار و عوامل داخلی آنها ارتباطات این دو مرکز علمی به صورت روزمره در حال رشد و گسترش است.

شکوری همکاری حوزه و دانشگاه در زمینه تدریس علوم انسانی، مبادله استاد، انجام کارهای پژوهشی و تحقیقی مشترک، تدوین کتب درسی، بازنگری به متون درسی گذشته و تأسیس دفتر همکاری و وحدت حوزه و دانشگاه را از جمله این فعالیت ها برشمرد.

عضو شورای حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: همکاری حوزه و دانشگاه در استان آذربایجان غربی که یک استان مرزی و همسایه با چهار کشور است از اولویت های مهم این استانبوده و امیدواریم گشایش این دفتر یک قدم مبارکی برای انجام همکاری های مهم بعدی باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon