آذربایجان‌غربی نائب قهرمان تورنمنت کشتی ترکیه شد

آذربایجان‌غربی نائب قهرمان تورنمنت کشتی ترکیه شد

خبرگزاری تسنیم: تیم کشتی آذربایجان غربی نائب قهرمان تورنمنت بین المللی کشتی جام ماراش ترکیه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، هشتمین دوره تورنمنت بین المللی کشتی جام ماراش در محل سالن باتی پارک این شهر برگزار می شد.

شب گذشته با قهرمانی ترکیه میزبان و نائب قهرمانی تیم آذربایجان غربی که به نمایندگی از کشورمان در این رقابت ها حضور داشت به پایان رسید و چچنستان نیز در رده سوم قرار گرفت.

در آیینی که قبل از آغاز مسابقات فینال اوزان مختلف در سالن باتی پارک قهرمان ماراش برگزار شد، ییلدرم محمت رمضان اوقلو نماینده قهرمان ماراش در پارلمان ترکیه، علی احسان کاباکچی رئیس فدراسیون کشتی ترکیه و جودت کاباکچی معاون شهردار قهرمان ماراش سخنرانی کردند..

در پایان این مسابقات که با حضور 150 کشتی گیر از کشورهای: جمهوری آذربایجان، بلغارستان، گرجستان، عراق، قرقیزستان، قبرس شمالی ترکیه، مولداوی، روسیه، اوکراین، داغستان، چچنستان، جمهوری های اینگوش و آدیگه قفقاز شمالی و تیم آذربایجان غربی به نمایندگی ازجمهوری اسلامی ایران برگزار شد در نتایج تیمی، جمهوری ترکیه با کسب 51 امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، آذربایجان غربی از کشورمان با کسب 41 امتیاز برای چهارمین بار پیاپی از عنوان نائب قهرمانی خود دفاع کرد و چچنستان هم با 35 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

یوسف پناهنده در وزن 84 کیلوگرم ،علیرضا قاسمی در وزن 74 کیلوگرم  و شهرود قاسم پور در وزن 55 کیلوگرم سه مدال برنز را نصیب تیم آذربایجان غربی کردند تا با محاسبه عناوین پنجم فرید دژم خوی و اویان نظریانی، تیم کشورمان صاحب مقام دوم این تورنمنت شود.

تیم آذربایجان غربی که با 20 نفر ورزشکار و کادر سرپرستی و فنی عازم این مسابقات شده بود فردا از طریق مرز بازرگان به کشورمان باز می‌گردد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon