انقلاب بحرین تاکنون ۱۴۲ شهید تقدیم کرده است

انقلاب بحرین تاکنون 142 شهید تقدیم کرده است

خبرگزاری تسنیم: یکی از روحانیون مبارز بحرین پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران به سخنرانی پرداخته تأکید کرد که ملت بحرین تا تحقق پیروزی کامل در صحنه انقلاب باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العالم، حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ عبدالله دقاق از روحانیون بحرینی مبارز و چهره‌های شناخته شده انقلاب این کشور با حضور در نماز جمعه تهران پیش از خطبه‌ها اقدام به ایراد سخنرانی پرداخت. 

وی در سخنان خود گفت: روز گذشته ملت بحرین دست به اعتصاب سراسری زده کلیه فروشگاه‌ها و اماکن تجاری را تعطیل کردند؛ همچنین مردم امروز به‌سوی میدان لؤلؤه در منامه پایتخت، حرکت خواهند کرد و ما هم‌اکنون خود را برای بزرگ‌ترین راهپیمایی ملت بحرین که فردا صورت خواهد گرفت، آماده می‌کنیم.

شیخ عبدالله دقاق همچنین به شرح سرکوب مردم به دست نیروهای آل‌سعود پرداخته گفت: نیروهای عربستان سعودی که در پی انقلاب مردمی وارد بحرین شدند تاکنون 37 مسجد را به‌طور کامل ویران کرده‌اند، همچنین این نیروها چندین نسخه از قرآن کریم را مقابل چشمان مردم به آتش کشیدند.

وی همچنین تأکید کرد که شورای علمای بحرین خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد وضعیت ملت بحرین را توضیح داده و مطالبات مشروع خود را ارائه کرده است.

شیخ عبدالله دقاق در پایان اعلام کرد که ملت بحرین در عرصه انقلاب ثابت‌قدم مانده و بر مبارزه تا تحقق پیروزی کامل اصرار دارند، بحرینیان علی‌رغم کمی تعدادشان تاکنون 142 شهید را به انقلاب خود تقدیم کرده‌اند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان