امسال شاهد پیروزی انقلاب بحرین و سرنگونی آل‌خلیفه خواهیم بود

امسال شاهد پیروزی انقلاب بحرین و سرنگونی آل‌خلیفه خواهیم بود

خبرگزاری تسنیم: معاون دبیرکل جریان "العمل الاسلامی"اظهار امیدواری کرد که امسال پیروزی‌های بزرگی برای ملت بحرین رقم خورده و شاهد سقوط رژیم‌های ظالم بحرین و عربستان خواهیم بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،‌ شیخ عبدالله صالح معاون دبیر کل جریان "العمل الاسلامی" از گروه‌های معارض مهم در بحرین طی بازدید از  خبرگزاری تسنیم به شرح آخرین تحولات سیاسی این کشور پرداخته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در ادامه مشروح سخنان وی در خبرگزاری تسنیم ارائه می‌شود:

شیخ عبدالله صالح در ابتدا سومین سالگرد آغاز انقلاب بحرین را به ملت بحرین تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که امسال شاهد پیروزی این انقلاب باشیم وی همچنین در ادامه گفت: سالگرد پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی ایران را که به دست امام خمینی (ره) به سرانجام خود رسید به ملت ایران و مقام معظم رهبری تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این پیروزی در کلیه سرزمین‌های اسلامی بسط و گسترش یابد، البته هم اکنون نیز گوشه‌ای از این پیروزی نمایان شده است.

وی در ادامه تاکید کرد که انقلاب 14 فوریه دستاورد‌های زیادی داشت که مهمترین آن‌ها این مورد ‌است که علی رغم کلیه تلاش‌های آل‌خلیفه برای متوقف کرد آن و همچون سرکوب، ارعاب، بازداشت،‌ قتل، محرومیت از کار و تنگ کردن روزی آن را به زانو در نیاورده و همچنان پابرجا،‌ قوی و شکست ناپذیر باقی مانده است؛ این مسئله برای ملت مستضعف بحرین که نیروهای فراوانی از جمله 5 ارتش جهان در حال مبارزه با آنان هستند دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

عبدالله صالح افزود: دستاورد دیگر انقلاب ما این است که با گذشت هر روز از عمر آن این باور که رژیم مستبد، زورگو و دیکتاتور آل‌خلیفه یقیناً سقوط خواهد کرد در همگان تقویت شده و همه به این نتیجه رسیده‌اند که این نظام باید ساقط شود.

وی در ادامه ضمن بر شمردن دستاورد‌های انقلاب بحرین خاطرنشان کرد که دستاورد سوم انقلاب بحرین این است که علی رغم برخی اختلافات موجود میان معارضان و تلاش دولت برای دامن زدن به این اختلافات فعالان سیاسی و گروه‌های معارضان بحرینی به اتحاد با نزدیکتر می‌شوند، نزدیک شدن بیشتر کلیه جریان های انقلابی و معارضه می‌بینم.

شیخ عبدالله صالح در پایان سخنان خود تاکید کرد که به زودی کار بر روی برخی طرح‌های ما برای اتحاد و یکپارچگی بیشتر آغاز خواهد شد و به امید خدا امسال پیروزی‌های بسیار بزرگی برای ملت بحرین رقم خواهد خورد و شاهد سقوط رژیم‌های فاسد و ظالم بحرین و عربستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان