راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه اثبات وفاداری ملت به نظام بود

راهپیمایی 22 بهمن صحنه اثبات وفاداری ملت به نظام بود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سقز گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که با وجود همه تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه همچنان به انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سقز که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: حضور تاریخی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال سبب دلگرمی دوستداران انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان شد.

وی گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امسال به استکبار جهانی فهماندند که تهدید آنها موجب اتحاد و همدلی هر چه بیشتر ملت ایران اسلامی شده و خواهد شد.

امام جمعه سقز تصریح کرد: پیام راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نظام این بود که ملت با حضور در صحنه در برابر همه گزینه‌های دشمن خواهند ایستاد و اجازه نمی‌دهند کمترین آسیبی به این سرزمین الهی برسد.

وی به انفاق و نیکوکاری از دیدگاه دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: اسلام احسان را از ویژگی‌های فرد مسلمان می‌داند و بزرگان دین همواره مسلمانان را به انفاق توصیه کرده‌اند.

ماموستا حسین‌زاده با بیان اینکه در دین اسلام دستگیری از نیازمندان واقعی به مسلمانان بسیار سفارش شده است ، اظهار کرد: برای کسانی نیز که مالی دارند و با فریب سبب تشویق مسلمان به کمک به خود می‌شوند ، عذاب سختی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به فرموده‌های پیامبر گرامی اسلام (ص) بر انجام کارهای اجتماعی و گروهی که مقدمات ترقی دین و دنیای مسلمانان را به همراه داشته باشد، تأکید کرد.

امام جمعه سقز دین اسلام را بزرگ ترین و کامل ترین دین بر روی زمین دانست و گفت: تکیه بر دین و قرآن سبب رستگاری مسلمانان و رهایی آنها از آتش دوزخ خواهد شد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon