گلایه‌های دختر تکواندوکار سقزی از بی‌مهری به ورزشکاران

گلایه‌های دختر تکواندوکار سقزی از بی‌مهری به ورزشکاران

خبرگزاری تسنیم: نایب قهرمان تکواندو بانوان کشور از عدم حمایت برخی مسئولان حوزه ورزش کردستان از ورزشکاران گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، شهرزاد نقدی بانوی تکواندوکار اهل شهرستان سقز در هجدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور جام سفیر کره، که به مدت 2 روز در سالن اختصاصی تکواندو تهران برگزار شد، در قالب تیم 10 نفره استان کردستان در وزن پنجم نشان ارزشمند نقره را کسب کرد و در جایگاه نایب قهرمانی کشور ایستاد.

شهرزاد نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اظهار کرد: در این مسابقات با ارائه عملکردی مناسب با موفقیت چهار حریف خود را در این رقابت‌ها با برتری فنی ناک اوت کردم و تنها در دیدار آخر نتیجه را با اختلاف 5 امتیاز به حریف قدرتمند خود از استان تهران واگذار کردم.

وی گفت: با توجه به تعصبی که به ورزش استان کردستان و شهرم سقز داشتم، برای کاهش وزن تمرینات سختی انجام دادم و از خوردن غذا خودداری کردم که به همین دلیل بیهوش شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدم.

نقدی با اشاره به اینکه تنها ورزشکار مدال‌آور کاروان اعزامی استان کردستان در این مسابقات بوده، افزود: متاسفانه هیئت تکواندوی استان از تقبل هزینه بیمارستان من اجتناب کرد و حتی پس از مسابقات و با توجه به ضعف جسمانی و کاهش شدید قند خون من، از خریداری تغذیه برای جبران انرژی از دست رفته‌ام خودداری کرد.

وی گفت: اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور با هدف کسب مقام برای استان‌مان است، و مسئولیت هرگونه اتفاقی در این سفر ورزشی بر عهده مسئولان امر خواهد بود و تحت هر شرایطی کادر فنی و سرپرستی تیم باید ورزشکار خود را مورد حمایت همه جانبه قرار دهند.

بانوی تکواندوکار سقزی اظهار کرد: این موارد هر چند ناخوشایند است و خاطره بدی را در اذهان من و جامعه ورزشی شهرستان سقز باقی خواهد گذاشت، اما با توجه به علاقه‌ای که به کسب افتخار برای شهرستان سقز در وجودم جاری است، دست از تلاش نخواهم کشید و در مسابقات آینده با توان بیشتر و عزم راسخ‌تری مقام بهتری را در این رشته ورزشی کسب خواهم کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon