بدون همکاری فدراسیون ایران، امکان بازگشت ولاسکو وجود نداشت

بدون همکاری فدراسیون ایران، امکان بازگشت ولاسکو وجود نداشت

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون والیبال آرژانتین گفت: بدون همکاری و حمایت فدراسیون والیبال ایران، امکان پیوستن ولاسکو به تیم ملی آرژانتین وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از نشست مطبوعاتی و خداحافظی رسمی خولیو ولاسکو از والیبال ایران، هیئت رئیسه فدراسیون والیبال آرژانتین اعلام کرد که ولاسکو در سریع‌ترین زمان ممکن برای هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور و امضای قراردادش تا المپیک 2016 برزیل به زادگاهش باز خواهد گشت. نشست خبری و معارفه ولاسکو نیز چهارشنبه آینده ساعت 18 به وقت محلی در بوینس آیرس برگزار می‌شود.

خوان آنتونیو گوتیه‌رس، رئیس فدراسیون والیبال آرژانتین در این مورد اظهار داشت: تمام جامعه والیبال آرژانتین از پروژه بازگشت ولاسکو به کشورش حمایت کردند چون این کار نه تنها برای والیبال بلکه برای تمام ورزش کشور اهمیت داشت. هیجان ورزش‌دوستان و مدیران ورزشی آرژانتین برای آمدن یکی از مشهورترین مربیان جهان، وصف نشدنی است. 

ولاسکو پس از 2 قهرمانی متوالی با تیم ملی ایران در قاره آسیا و وارد کردن نام این کشور بین قدرت‌های بزرگ جهان و در حالی که تا پایان مسابقات قهرمانی جهان باید در ایران می‌ماند با توافق طرفین و خیلی دوستانه برای جدایی با فدراسیون والیبال ایران به توافق رسید.

خوان آنتونیو گوتیه‌رس در ادامه گفت: بدون همکاری و حمایت فدراسیون والیبال ایران، امکان این کار بزرگ وجود نداشت. آنها به خوبی شرایط ما و اهمیت پیوستن ولاسکو به تیم ملی آرژانتین را درک کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon