نظارت بر عملکرد بانک‌ها در ارتقاء سطح کیفی امور بانکی موثر است

نظارت بر عملکرد بانک‌ها در ارتقاء سطح کیفی امور بانکی موثر است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد بانک‌ها در روند خدمت به مردم و ارتقاء سطح کیفی امور بانکی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در دیدار با مسئول بارزسی و نظارت بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری تحت پوشش بانک مرکزی مستقر در خراسان جنوبی، اظهار کرد: تشکیل و راه‌اندازی سازمان نظارت بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری از سوی بانک مرکزی در سطح استان‌های کشور اقدامی ارزنده بوده و باید نتایج و عملکرد این سازمان به اطلاع نمایندگان مجلس برسد.

وی افزود: آماده پیگیری درخواست‎های مسئولان و کارشناسان این سازمان برای بررسی مسائل در استان و یا در سطح کمیسیون‌ اقتصادی مجلس شورای اسلامی هستیم.

مسئول بارزسی و نظارت بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری تحت پوشش بانک مرکزی مستقر در خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: این سازمان از سال 90 در استان آغاز به کار کرده است.

هادی شمس‌آبادی افزود: سازمان بارزسی و نظارت بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری تحت پوشش بانک مرکزی بعد از موضوع اختلاس بانکی در سال 90 درسطح استان‌های کشور راه‌اندازی و تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: تشکیل این سازمان در استان‌ها نتایج خوبی به همراه داشته است.

مسئول بارزسی و نظارت بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری تحت پوشش بانک مرکزی مستقر در خراسان جنوبی بیان کرد: تشکیل این سازمان در سطح استان‌ها ظرفیت بالایی برای پیگیری مسائل حوزه بانکی و اعتباری استان به وجود آورده است.

شمس آبادی گفت: بسیاری از مشکلات امور بانکی و اعتباری در قالب تشکیلات این سازمان در سطح استان‌ها قابل پیگیری و انجام است و نیازی به مراجعه مردم به تهران نیست.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon