حضور تیم هسته‌ای ایران پای میز مذاکره ناشی از ترس ایران از آمریکا نیست

حضور تیم هسته‌ای ایران پای میز مذاکره ناشی از ترس ایران از آمریکا نیست

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در اهواز با تاکید بر اینکه ملت ایران ظلم‌های آمریکا را فراموش نمی‌کند، گفت: حضور تیم هسته‌ای ایران پای میز مذاکره دال بر ترس ایران از آمریکا نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در یادواره سرداران و 300 شهید پاسدار شهرستان اهواز، با اشاره به اینکه یادواره شهدا به یک سنت دینی و اعتقادی تبدیل شده است، اظهار کرد: انقلاب از دل سنت‌ها به‌وجود آمده و خود سنت‌آفرین شد، ما مسلمانان از صدر اسلام دهه عاشورا را گرامی می‌داشتیم.

وی افزود: این سنت ما بود و از دل این سنت انقلابی بیرون آمد که در سال 41 مردم شعار می‌دادند نهضت ما حسینی رهبر ما خمینی، حالا هر دهه عاشورا را با شکوه و عظمت صدچندان برگزار می‌کنیم، انقلاب هم مدیون عاشوراست و به عاشورا جلوه داده است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما دهه فجر را گرامی می‌داریم همان‌طور که دهه عاشورا را گرامی می‌داشتیم، دهه فجر یادواره پیروزی خون بر شمشیر است و شما خانواده‌های شهدا در بانک خون انقلاب سرمایه‌گذاری کرده و در دنیا و هم در آخرت از آن بهره برده‌اید.

حدادعادل در ادامه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس استان خوزستان بیش از استان‌های دیگر مورد تعرض قرار گرفت، تصریح کرد: در خوزستان بیش از 560 یادواره شهدا برگزار شد و ما به برکت خون شهدا هر ساله پیروزی پیروزی انقلاب را باشکوه‌تر جشن می‌گیریم، هما‌ن‌طور که امسال مردم ایران با توجه به فشارها و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان یکبار دیگر باشکوه و عظمت وارد صحنه شدند و 22 بهمن امسال را جشن گرفتند.

‌حداد عادل در بخشی از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 گفت: حضور تیم هسته‌ای ایران پای میز مذاکره دال بر ترسیدن از آمریکا نیست، مردم ایران هیچ وقت فراموش نمی‌کنند که آمریکا چه ظلم‌هایی را در زمان جنگ و حکومت ظالمانه شاه بر این ملت و کشور روا داشته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon