جوان‌های امروزی مقید به احترام گذاشتن به بزرگ‌ترها نیستند

جوان‌های امروزی مقید به احترام گذاشتن به بزرگ‌ترها نیستند

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه مدعی شد بعضی از جوان‌های امروزی چندان مقید به احترام گذاشتن به بزرگ‌ترها نیستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال شهرداری ارومیه در بازی اول پلی‌آف لیگ برتر، کار بزرگی انجام داد و توانست باریج اسانس را در کاشان شکست دهد. سعید مصطفی‌وند در مورد این پیروزی باارزش که ممکن است حتی به پایان رویای قهرمانی تیم باریج اسانس ختم شود به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برای تیم ما که فصل بسیار بدی را به غیر از 3 بازی آخر، پشت سر گذاشته بود، خیلی سخت و دشوار بود که در زمین تیمی مثل باریج اسانس به میدان برود و پیروز از زمین خارج شود. نتایج خوبی که در 3 بازی آخر کسب کردیم به خاطر تغییرات مدیریتی بود که نتیجه مثبتی روی تیم داشت و حاشیه‌ها را از تیم ما دور کرد.

کاپیتان تیم شهرداری ارومیه ادامه داد: ما در مرحله گروهی هم 2 بازی خوب مقابل باریج اسانس داشتیم و برای پیروز شدن به کاشان رفته بودیم. خوشبختانه توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و با تلاش و کار گروهی خوب، یکی از تیم‌های پرمهره و قدرتمند لیگ را در زمین خودش شکست دهیم.

مدافع وسط شهرداری ارومیه در مورد حاشیه‌های به وجود آمده در بازی و درگیری لفظی با فرهاد قائمی، دریافت‌کننده ملی‌پوش باریج اسانس گفت: مورد خاصی نبود فقط بعضی جوان‌های امروزی چندان مقید به احترام گذاشتن به بزرگ‌ترها نیستند و فکر می‌کنند انجام چند بازی برای تیم ملی به آنها اجازه هر کاری را می‌دهد. بعضی صحبت‌های فرهاد قائمی باعث شد بازیکنان ما عصبی شوند و داور هم به درستی به او کارت زرد نشان داد.

مصطفی‌وند در مورد دوم برگشت در ارومیه گفت: جایگاه تیم ارومیه طوری نبود که به عنوان تیم هشتم راهی پلی‌آف شود. باریج اسانس هم با بدشانسی، نتوانست مقابل ما مثل سایر تیم‌ها بازی کند. ما امیدواریم در ارومیه و با حمایت تماشاگران خود کار را تمام کنیم. البته نباید از این موضوع هم غافل شویم که باریج اسانس برای جبران شکست خانگی و پیروزی به ارومیه می‌آید.

کاپیتان شهرداری ارومیه در مورد رودریگائو،‌مدافع وسط جدید و برزیلی تیم باریج اسانس تصریح کرد: او بازیکن خوبی است و برای باریج اسانس خیلی مفید و مثبت بازی کرد ولی نتوانست جای علی نادی را پر کند که شاید به خاطر خستگی و عدم هماهنگی بود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon