مستکبران و صهیونیست‌ها پشت پرده انکار حکم قصاص هستند


مستکبران و صهیونیست‌ها پشت پرده انکار حکم قصاص هستند

خبرگزاری تسنیم: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: پشت پرده انکار حکم اسلامی قصاص مستکبران و صهیونیست‌ها قرار دارند که در طول تاریخ دشمنی خود را نسبت به اسلام نشان داده‌اند.

آیت‌الله محمود رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حکم اسلامی قصاص اظهار کرد: در زمان امام خمینی(ره) برخی از افراد حکم اسلامی قصاص را غیرانسانی دانستند و امروز برخی از افراد دوباره‌‌ همان سخنان را می‌گویند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: افرادی که اجرائی شدن حکم قصاص را غیرانسانی می‌دانند سعی در مطرح شدن در جامعه دارند و سعی دارند بار دیگر ‌نقل مجالس شوند.

وی با اشاره به برخورد جدی مسئولان با مدیر مسئول روزنامه‌ای که این مطلب را منتشر کرده است، عنوان کرد: مسئولان با هوشیاری و دقت باید با سردبیر و مدیر مسئول این روزنامه برخورد جدی کنند و از سوی دیگر این روزنامه باید توقیف شود.

آیت‌الله رجبی خاطرنشان کرد: زمانی که در روزنامه‌ای مطلبی را علیه مسئله زنان چاپ کردند اگر مسئولان با این روزنامه برخورد می‌کردند امروز چنین مطالبی را که ضد اسلام و احکام الهی بود شاهد نبودیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برخورد قاطع مردم در روز جمعه با عاملان غیرانسانی خواندن حکم قصاص عنوان کرد: ائمه جمعه در نماز جمعه باید جواب این عاملان را بدهند، مردم نیز پس از نماز جمعه باید اعتراض خود را نسبت به زیر پا گذاشتن احکام الهی از خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: پشت پرده انکار حکم اسلامی قصاص مستکبران و صهیونیست‌ها قرار دارند که در طول تاریخ دشمنی خود را نسبت به اسلام نشان داده‌اند و در این راستا مردم ایران در همه حال از انزجار و نفرت اعلام کرده‌اند.

آیت‌الله رجبی خاطرنشان کرد: مسئولان هیچ‌گاه در مقابل سخنان این افراد سکوت اختیار نمی‌کنند و ازین‌رو باید با این افراد برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon