غلامی:‌ هنوز برنده دیدار پلی‌آف نشده‌ایم

غلامی:‌ هنوز برنده دیدار پلی‌آف نشده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم والیبال کاله گفت: هنوز برنده کامل دیدار پلی‌آف مقابل پیکان نشده‌ایم و یک بازی سخت دیگر در تهران پیش رو داریم.

عادل غلامی در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش در بازی اول پلی‌آف لیگ برتر والیبال مقابل پیکان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و پیکان در ست‌های اول و دوم از ما پیش بود. تاکتیک ما در این بازی، زدن سرویس‌های هدفدار و فشار آوردن روی دریافت‌های حریف بود تا مهاجمان پیکان به سختی در حملات شرکت کنند. در کل بازی منطقی و  بدون احساساتی را به نمایش گذاشتیم.

کاپیتان کاله ادامه داد: پیکان حریف ما در چند سال گذشته و در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بوده اما این بار یک مرحله زودتر به این تیم برخورد کردیم. پیکان همیشه تیم خوبی بوده و هست و ما هنوز برنده کامل پلی‌آف مقابل این تیم نشده‌ایم. یک بازی سخت دیگر در تهران پیش رو داریم و مطمئنم پیکان در این بازی دست و پا بسته نیست. 

غلامی در مورد بازی دوم پیکان و کاله در تهران تصریح کرد: تماشاگران همیشه در تهران حامی ما بوده‌اند ولی تیم پیکان در خانه والیبال خیلی کمتر از آمل تحت فشار است. ما بازی اول را با ارائه یک بازی منطقی بردیم و امیدواریم بتوانیم در بازی دوم هم برنده باشیم.

بازیکن شماره 9 تیم ملی والیبال در مورد پاسور هلندی تیم کاله گفت: تیم ما در نیم فصل اول لیگ با صابر نریمان‌نژاد نتایج خوبی گرفت ولی در کمال بدشانسی خیلی از بازی‌های‌مان در ست پنجم تمام شد. فکر می‌کنم ما رکورددار بازی 5 سته در مرحله گروهی بودیم. در نیم فصل دوم که نیکو (پاسور هلندی) به ما اضافه شد، تیم به آمادگی ذهنی و بدنی خوبی رسید و توانستیم از بیشتر بازی‌های خود 3 امتیاز کامل بگیریم. در واقع حضور پاسور هلندی باعث شد تا ذهنیت بازیکنان برای تمام کردن بازی در ست سوم یا چهارم بیشتر شود. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon