دیدارهای پلی‌آف تیری در تاریکی است

دیدارهای پلی‌آف تیری در تاریکی است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال در واقع یک شانس مجدد و تیری در تاریکی برای تیم‌های پنجم تا هشتم مرحله گروهی است.

جبار قوچان‌نژاد در مورد پیروزی تیمش در بازی اول پلی‌آف لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری تبریز گفت: ست‌های اول و دوم را خوب شروع کردیم ولی ست سوم را به حریف واگذار کردیم. خوشبختانه در ادامه خودمان را پیدا کردیم و برنده شدیم. مرحله پلی‌آف در واقع یک شانس مجدد و تیری در تاریکی برای تیم‌های پنجم تا هشتم مرحله گروهی است. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند اما تیم‌های اول تا چهارم تحت فشار روانی زیادی هستند تا بازی‌ها را حتماً با پیروزی پشت سر بگذارند. پیروزی تیم شهرداری ارومیه بر باریج اسانس در کاشان، تایید همین حرف من است. ارومیه اگر بازی‌های آخر مرحله قبل را نمی‌برد ممکن بود به دسته اول سقوط کند ولی حالا مدعی حضور در نیمه نهایی است.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد ادامه داد: ما در این بازی محتاط بودیم ولی با شناختی که از حریف داشتیم با زدن سرویس‌های هدفدار و دفاع روی تور کم نقص، حملات تیم تبریزی را متوقف کردیم. در ست سوم اما چند تعویض در تیم تبریز انجام و بچه‌ها هم که حس کرده بودند بازی تمام شده است، حریف را دست‌کم گرفتند و ست سوم را واگذار کردند.

قوچان‌نژاد تصریح کرد: بازی دوم ما مقابل شهرداری تبریز به خاطر دیدار 2 تیم فوتبال تراکتورسازی و و الاتحاد عربستان به روز سه‌شنبه موکول شده است. ما با این موضوع مشکلی نداریم و معتقدیم کار ما برای صعود هنوز تمام نشده نشده است. تیم نوین کشاورز و میزان مشهد از معدود تیم‌های لیگ برتر هستند که برای مرحله پلی‌آف بازیکنی به ترکیب خود اضافه نکرده‌اند. نظم، انضباط، ادب و احترام در تیم ما حرف اول را می‎زند و اعضای کادر فنی از همه بازیکنان رضایت بالایی دارند. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon