تعاونی‌ها توان توزیع دومین سبد کالا قبل از ۹۳ را ندارند

تعاونی‌ها توان توزیع دومین سبد کالا قبل از 93 را ندارند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل تعاونیهای مصرف فرهنگیان با اشاره به اینکه تعاونی‌ها با تمام توان مشغول توزیع سبد کالا هستند گفت:تا پایان سال تعاونی‌ها توان توزیع سبد اول مشمولان مرحله دوم و افرادی که هنوز سبدخود را دریافت نکرده‌اند، دارند.

محمد جلیلیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به توزیع مرحله دوم سبدکالا گفت: سبد حدود 700هزار تا یک میلیون خانوار از سوی اتحادیه تعاونیهای مصرف فرهنگیان توزیع خواهند شد.

 وی ادامه داد:با توجه به اینکه هنوز افراد مشمول اعلام شده در مرحله اول سبد کالا به طور کامل سبدهای خود را دریافت نکرده‌اند و 5 میلیون خانوار در مرحله دوم توزیع سبدکالا مشمول شده‌اند، تعاونی‌ها تا پایان سال باید این افراد را تحت پوشش قرار دهند .

به گزارش تسنیم، پیش از این  اخباری مبنی بر توزیع دومین سبد کالا در سال 93 از سوی برخی مسئولان با واکنش‌هایی روبرو شده بود. این در حالی است که از صحبت‌های تعاونی‌ها می‌توان دریافت که با توجه  جا افتادن عده‌ای از سبد اول و بازنگری دولت برای توزیع سبد بین جاافتادگان، تعاونی‌ها توان و فرصت کافی برای توزیع سبد دوم در سال 92 ندارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد که برنامه‌ریزی دولت برای توزیع سبد دوم به سال 93 موکول خواهد شد.چرا که تعاونی‌ها تا پایان سال مشغول توزیع سبد بین مشمول مرحله دوم و آن دسته از افرادی هستند که هنوز از سبد اول کالای خود را دریافت نکرده‌اند. اگر دولت تصمیم داشته باشد که دومین سبد کالا را قبل از فرا رسیدن سال 93 توزیع کند به دلیل مشکلات حمل و نقل در روزهای پایانی سال با مشکلات متعددی روبرواست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه