پایان انتظاری ۳۰ ساله+ فیلم

پایان انتظاری 30 ساله+ فیلم

خبرگزاری تسنیم: خانواده شهید افشار صبح روز شنبه ۳ اسفندماه با حضور در معراج شهدای تهران بعد از گذشت ۳۰ سال با پیکر شهیدشان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پاسدار شهید «احمد افشار»، فرزند عزت‌الله متولد 1343 تهران است. او در سن 19 سالگی وقتی برای دومین بار به جبهه اعزام شده بود، طی عملیات خیبر و در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به سرش در روز چهارم اسفندماه 62 به شهادت رسید. شهید لشگر 27 محمد رسول الله(ص) تهران به مدت 30 سال پیکرش در منطقه باقی ماند و در عملیات تفحص برون مرزی اخیر که در خاک عراق انجام شد، پیکرش کشف و طی تبادل در 7 بهمن ماه 92 به کشور بازگشت. خانواده شهید افشار صبح روز شنبه 3 اسفندماه با حضور در معراج شهدای تهران بعد از گذشت 30 سال با پیکر شهیدشان دیدار کردند.

عشرت السادات سفیداری مادر شهید احمد افشار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از ارامشی که بعد از بازگشت پیکر فرزندش او را فراگرفته می‌گوید و به رویای صادقه‌ای اشاره می‌کند که چند روز قبل از ملاقات با پیکر شهیدش دیده بود. او می‌گوید: پریشب خواب دیدم احمد به من می‌گوید مادر دیگر گریه نکنی من آمدم. دیدی این همه گریه و ناله می‌کردی بالاخره من آمدم؟ آن موقع می‌گفتی دوری. اما الان آمده‌ام در نزدیکی تو خانه گرفته‌ام. خانه‌ام نزدیک است. نمی‌خواهم اشکت برای من بیاید. اگر خواستی گریه کنی برای بچه‌های امام حسین(ع) گریه کن.

فیلم عاشقانه‌های خانواده شهید افشار در دیدار با پیکر این شهید بعد از 30 سال در ادامه می‌آید:

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران