۵۹۵ میلیون دلار کالا از منطقه ویژه اقتصادی پیام صادرات واردات شد

595 میلیون دلار کالا از منطقه ویژه اقتصادی پیام صادرات واردات شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام ارزش دلاری واردات و صادرات گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام در یازده ماه گذشته را ۵۹۵ میلیون دلار اعلام کرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات هوایی پیام، محمدعلی مختاری با بیان اینکه رونق ترانزیت کالای منطقه در سه ماه گذشته چشمگیر بوده و به لحاظ شرایط حذف تحریم‌ها در دولت تدبیر و امید و نزدیکی این منطقه به پایتخت با استقبال تجار مواجه شده است، اظهار کرد: صادرات رمز بقای هر کشور و در عرصه اقتصاد جهانی و بازار رقابتی، شاخص ارزیابی است.

وی صادرات از منطقه ویژه اقتصادی پیام را در یازده ماه سال 92 نزدیک به 95 میلیون دلار دانست که در مقایسه با سال گذشته 380 درصد افزایش داشته است.

او ارزش دلاری واردات را تا پایان بهمن 92 بیش از 500 میلیون دلار اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته 150 درصد افزایش را نشان می‌ده .

مختاری در زمینه عملکرد صادرات و واردات کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت: ماهیت مناطق ویژه اقتصادی و سیاست کلی این منطقه تسهیل تجارت و تسریع در قوانین صادراتی و ارائه بسته‌های تشویقی به تجار است که صادرات انجام شده نشان از رونق فعالیت صنعتی اقتصادی و پویائی این منطقه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک