هواپیمای اهواز - بندرعباس مجبور به فرود اضطراری شد

هواپیمای اهواز - بندرعباس مجبور به فرود اضطراری شد

خبرگزاری تسنیم: هواپیمای شرکت نفت جمهوری اسلامی ایران به مقصد اهواز پس از بروز نقص فنی در موتور سمت چپ مجبور به فرود اضطراری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ساعت 14:30 دقیقه دیروز هواپیمای فوکر F50 هواپیمایی نفت از فرودگاه بندرعباس به مقصد اهواز پرواز کرد که پس از پرواز خلبان متوجه شد هواپیما از سمت موتور چپ دچار نقص فنی شد و موتور سمت چپ هواپیما به طور کلی خاموش شد.

در شرایطی که وضعیت پرواز به حالت اضطراری در آمده بود هواپیما مجبور به بازگشت به فرودگاه بندرعباس شد که با مهارت خاص کاپیتان پرویز باستانی‌فر هواپیما درفرودگاه بندرعباس به زمین نشست.

کاپیتان پرویز باستانی‌فر در گفت وگو با تسنیم، با تائید این خبر اظهار کرد: متاسفانه پس از پرواز متوجه شدیم که روغن موتور سمت چپ هواپیما به طور کلی تخلیه و موتور سمت چپ خاموش شده و امکان ادامه مسیر وجود ندارد.

وی افزود: در این شرایط با مسافران صحبت شد و سعی کردیم آرامش را به 50 مسافر هواپیما بازگردانیم و به هر ترتیبی که بود هواپیما را دوباره به فرودگاه بندرعباس بازگردانیم.

وی تصریح کرد: خداوند در روزهای منتهی به سال نو شمسی محبت فراوانی به ما و خانواده‌های مسافران داشت که از یک حادثه جان سالم به دربردیم و باید از این بابت خداوند را بسیار شاکر باشیم

انتهای پیام/  ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon