محکومیت حمله تروریستی در پیشاور پاکستان از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه

محکومیت حمله تروریستی در پیشاور پاکستان از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی مقابل کنسولگری ایران در شهر پیشاور پاکستان را که چندین کشته و زخمی در پی داشت، محکوم کرد و بر ضرورت همکاری تنگاتنگ همه کشورها در مبارزه با خشونت تأکید کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم؛ سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی یک عامل انتحاری مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر پیشاور پاکستان را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای پلیس پاکستان منجر گردید، شدیداً محکوم کرد.

مرضیه افخم با اشاره به توسعه دایره اقدامات تروریستی و خشونت گرایی در منطقه به‌ویژه علیه اماکن دیپلماتیک، بر ضرورت همکاری تنگاتنگ همه کشورها در مسیر مبارزه با هرگونه مظاهر خشونت و افراط گرایی و مقابله با فتنه‌های مذهبی تأکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: به‌دنبال وقوع این اقدام تروریستی دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در پیشاور، از آخرین وضعیت سلامت همکاران کنسولگری کشورمان اطمینان حاصل کرد و همچنین در جریان خسارات وارده به ساختمان کنسولگری کشورمان قرار گرفت و توصیه‌های لازم را ارائه نمود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت