فردا؛ رونمایی از کتاب «شجره‌نامه یک جن» در خبرگزاری تسنیم‌

فردا؛ رونمایی از کتاب «شجره‌نامه یک جن» در خبرگزاری تسنیم‌

خبرگزاری تسنیم: نشست رونمایی و معرفی کتاب «شجره‌نامه یک جن» فردا پنجشنبه ۸ اسفند‌ماه با حضور علیرضا بدیع شاعر در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ مراسم رونمایی و بررسی کتاب «شجره‌نامه یک جن» تازه‌ترین اثر علیرضا بدیع شاعر جوان،‌ فردا،‌ پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 16 در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

در این مراسم  محمدعلی بهمنی شاعر و غزل‌سرای معاصر، سعید بیابانکی،‌ شاعر و طنز‌پرداز،‌ ابراهیم اسماعیلی شاعر به معرفی تازه‌ترین اثر بدیع می‌پردازند.

«شجره‌نامه یک جن» ششمین مجموعه شعر علیرضا بدیع،‌ دی ما سال جاری وارد بازار نشر شده است،‌ این کتاب مجموعه غزل‌های این شاعر جوان است که بین سال‌های 89 تا 92 سروده شده‌اند،‌ این مجموعه شامل 25 شعر، 26غزل و یک پنجگانی است

بدیع متولد نیشابور و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه علوم و تحقیقات است. «حبسیه‌های یک ماهی»، «از پنجره‌های بی پرنده»، «گنجشک‌های معبد انجیر»، «همواره عشق» و «چله تاک» از مجموعه شعرهای منتشر شده او هستند.

«شجره‌نامه یک جن» در قطع رقعی، 64 صفحه و با قیمت 5000 تومان از سوی انتشارات فصل پنجم روانه بازار شده است. این کتاب عصر فردا در خبرگزاری تسنیم،‌به نشانی خیابان میرزای شیرازی‌،‌ کوچه دوازدهم پلاک 12 رونمایی و نقد و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران