شریعتی: امیدوارم اشتباهات داور دوم و داوران خط سهوی بوده باشد

شریعتی: امیدوارم اشتباهات داور دوم و داوران خط سهوی بوده باشد

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم والیبال کاله گفت: قضاوت داور اول و عملکرد ناظر بازی با پیکان بسیار عالی بود اما امیدوارم اشتباهات داور دوم و داوران خط سهوی بوده باشد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست 3 بر 2 تیمش در بازی دوم پلی آف لیگ برتر والیبال مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و بار فنی زیادی داشت. در این بازی خوب و دیدنی،‌ داور اول،‌ عملکرد بسیار خوبی داشت و با وجود جوانی، خیلی با صلابت قضاوت کرد.

وی افزود: متاسفانه 2 داور خط و داور دوم در جریان بازی تاثیرگذار بودند که امیدوارم سهوی بوده باشد. جالب است که در دیدار برگشت ما با پیکان در ابتدای ست پنجم، حمزه زرینی کارت قرمز گرفت و درست در این دیدار هم حمزه در ابتدای ست پنجم از بازی اخراج شد. 

مربی تیم والیبال کاله‌ آمل تصریح کرد: باید حقیقت را گفت که قضاوت داور اول و عملکرد ناظر بازی بسیار عالی بود اما امیدوارم اشتباهات داور دوم و داوران خط سهوی بوده باشد. ما به تهران آمده بودیم که کار را تمام کنیم ولی نشد. بازی سختی در آمل پیش‌رو داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا دست پر از زمین خارج شویم. من از امیدوار حاتمی، رئیس کمیته داوران تقاضا می‌کنم شخصا برای دیدن این بازی به آمل بیاید تا هر 2 تیم در حضور ایشان با آرامش بیشتری بازی کنند. 

پاسور پیشین تیم ملی والیبال در مورد حاشیه‌های بازی با پیکان عنوان کرد: متاسفانه چند بازیکن تیم پیکان بیش از حد به داور اعتراض می‌کردند که امیدوارم داوران در بازی‌های بعدی با بازیکنانی که اعتراض می‌کنند چه از تیم کاله باشند چه پیکان، برخورد کنند. در همین بازی اخیر، سرمربی تیم پیکان از همان ابتدا شروع به اعتراض کرد و تا آخر بازی 7 بار به سراغ ناظر بازی رفت. 

شریعتی در پایان به حذف تیم باریج اسانس مقابل شهرداری ارومیه اشاره کرد و گفت: به بازیکنان و کادر فنی تیم ارومیه تبریک می‌گویم و از طرفی از حذف تیمی مثل باریج اسانس ناراحت هستم. آنها با تلاش بازیکنان و کادر فنی خوبی که داشتند 20 هفته صدرنشین لیگ بودند اما آسیب‌دیدگی علی نادی در زمان حساسی اتفاق افتاد و برای آنها گران تمام شد. فقط امیدوارم مسولان و سرمایه‌گذاران کاشانی از این نتیجه دلسرد نشوند و به حضور پرقدرت خود در لیگ برتر ادامه بدهند. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon