افتتاح بیمارستان امام سجاد (ع) خشت و کنار‌تخته کازرون


افتتاح بیمارستان امام سجاد (ع) خشت و کنار‌تخته کازرون

خبرگزاری تسنیم: بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام سجاد (ع) خشت و کنار تخته کازرون با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کازرون سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان 32 تختوابی امام سجاد(ع)  خشت و کنارتخته کازرون اظهار کرد: توجه به حوزه سلامت از اولویت‌های دولت یازدهم است و دولت درحوزه سلامت مصمم است تا بخشی از مشکلات مردم در مورد مسائل بهداشت و درمان را کاهش دهد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت بهداشت فارس را نسبت به استان‌های هم جوار مطلوب خواند و گفت: با توجه به منابع انسانی و بسترهای اقتصادی، این استان به پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه سلامت دست یافته است.

تعامل مطلوب میان مجلس و دولت در زمینه سلامت

محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه حوزه سلامت از حساس‌ترین مسایل مربوط به مردم است، اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تمام توان درصدد رفع مشکلات درمانی و بهداشتی مردم است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به تعامل مطلوب میان مجلس و دولت در زمینه سلامت، افزود: خوشبختانه در حوزه سلامت  گام‌های مهمی برداشته است و امیدواریم که با ادامه این تعامل دغدغه‌های مالی و قانونی حوزه سلامت برطرف شود.

ساخت بیمارستان خشت و کنار تخته با اعتبار 5.5 میلیارد ریال

دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم با بیان این که بیمارستان 32 تخته خوابی خشت و کنارتخته  با اعتباری بالغ بر 5/5 میلیارد ریال توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته شده است، اظهار کرد: بیمارستان امام سجاد (ع) دارای بخش‌های بستری زنان و مردان، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، درمانگاه تخصصی زنان و زایمان و اورژانس است.

وی  با بیان این که عملیات احداث بیمارستان خشت وکنارتخته از سال 84 آغاز و کار ساختمان آن در سال 91 پایان یافت، گفت: برای تجهیز این بیمارستان بیش از 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کازرون وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به کازرون از بیمارستان در حال ساخت قائمیه، بیمارستان 200 تختخوابی جدید کازرون بازدید کرد و باحضور در بیمارستان ولیعصر (عج)کازرون دستگاه سی تی اسکن اسپیرال این بیمارستان را راه اندازی کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon