ساخت و سازهای غیرمجاز در بابلسر جدی گرفته نمی شود

ساخت و سازهای غیرمجاز در بابلسر جدی گرفته نمی شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بابلسر با اشاره به بی توجهی مسئولان در جلوگیری از ساخت و سازها، از جدی نگرفتن روند ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و مسکونی بابلسر انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سید کریم سجادی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله بی‌بی سرروضه بابلسر اظهار کرد: وجود آستانه مبارکه بی‌بی‌ سر‌روضه و امامزاده ابراهیم و خانواده شهدا و ایثارگر در این منطقه مسئولیت‌پذیری ما را نسبت به رفع مشکلات این منطقه بیشتر می‌ کند.

وی با تاکید به اینکه جلوی ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه گرفته شود، افزود: این گونه ساخت و سازها با آسیب جدی به سیما و مبلمان شهری و شهرسازی در هر منطقه، مشکلاتی هم برای صاحبان بنا و هم برای اهالی آن منطقه در پی دارد.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه مالکان این‌گونه ساختمان‌ ها از نعمت الهی و تأسیسات و خدمات شهری بی‌ بهره هستند، عنوان کرد: این افراد برای اهالی محل نیز مشکلاتی ایجاد می‌کنند، برای مثال با استفاده از برق یا آب غیر‌مجاز، سبب افت فشار برق یا آب و موجب لطمه زدن به بیت‌المال و تجهیزات و تأسیسات شهری نیز می‌شوند.

سجادی به اخذ مجوز در ساخت و ساز تاکید کرد و گفت: پیمودن مراحل قانونی برای هر امری دفاع از حقوق شهروندی بوده پس بیایید با همکاری هم در جهت توسعه منطقه شهری خود گام برداریم.

فرماندار بابلسر، نصب تابلوی آستانه امامزاده ابراهیم و بی‌بی سرروضه در سطح شهر به منظور شناساندن این مکان‌های مقدس و آسفالت کوچه‌ها را از نیازهای مطرح شده از سوم مردم منطقه دانست و گفت: در نخستین فرصت نسبت به رفع موارد مذکور اقدام می‌ شود.

وی تصریح کرد: در حوزه اجتماعی، دفتر امور اجتماعی فرمانداری، کمیته امداد و بهزیستی موظف هستند مناطق آسیب‌پذیر را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه حضور امام جماعت در این مکان لازم است, افزود: ظرفیت‌های منطقه شناسایی و برنامه‌هایی برای توسعه آن طراحی شود.

سجادی درباره درخواست احداث خانه بهداشت در این منطقه گفت: منطقه بی‌بی‌ سرروضه جز مناطق شهری محسوب شده و برای مناطق شهری خانه بهداشت احداث نمی‌شود بلکه باید پایگاه بهداشتی برای آن تعریف شود.

وی اظهار کرد: وقتی تخلفی صورت می‌گیرد یعنی اینکه مکان امنی برای متخلفان ایجاد شده و مردم همکاری لازم با پلیس را ندارند.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon