پیروزی لوانته و الچه در شب توقف اسپانیول


پیروزی لوانته و الچه در شب توقف اسپانیول

خبرگزاری تسنیم: با ثبت ۲ پیروزی خانگی برای تیم‌های لوانته و الچه و تساوی خارج از خانه تیم اسپانیول هفته بیست‌وششم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وششم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که در نخستین بازی تیم لوانته با نتیجه 2 بر صفر از سد اوساسونا گذشت. پاپه کولی دیوپ در دقیقه 4 و روبن گارسیا در دقیقه 42 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند، ضمن اینکه لوانته از دقیقه 61، 10 نفره به کار خود ادامه داد.

شب گذشته همچنین ختافه میزبان اسپانیول بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و الچه هم با یک گل در خانه سلتاویگو به برتری رسید.

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وششم لالیگا امروز 5 بازی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها، در دربی شهر مادرید، اتلتیکو از ساعت 19:30 به وقت تهران میزبان رئال صدرنشین خواهد بود. تیم رده دومی بارسلونا هم از ساعت 23:30 میزبان آلمریاست.

برنامه سایر دیدارها به شرح زیر است:
ویارئال - رئال بتیس
سویا - رئال سوسیه‌داد
رایو وایکانو - والنسیا

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید 63 امتیازی صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید با 60 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon