ابلاغ تعرفه‌های واردات ۹۳ تا پایان سال با کاهش اندک

ابلاغ تعرفه‌های واردات 93 تا پایان سال با کاهش اندک

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در سال ۹۳ تعرفه واردات انواع کالا با تغییرات اندک روند کاهشی را تجربه کرده است،گفت: پیش از پایان سال کتاب تعرفه‌ها به چاپ رسیده و به تمام دستگاه ها جهت اجرا در سال ۹۳ ابلاغ خواهد شد.

ولی الله افخمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره زمان دقیق اعلام تعرفه واردات انواع کالا در سال 93 ، اظهارداشت: این موضوع همچنان در دست بررسی است اما در پایان اسفند ماه به تمام دستگاه ها جهت اجرا در سال 93 ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 تعرفه واردات انواع کالا با تغییرات اندک روند کاهشی را تجربه کرده است، افزود: قبل از پایان سال کتاب تعرفه‌ها به چاپ خواهد رسید که بر همین اساس امیداوریم در سال آینده تجار و تولیدکننندگان هیچ مشکلی در تعرفه ها نداشته باشند.

افخمی راد اضافه کرد: امسال صادارت کالاهای غیر نفتی کشور نسبت به سال گذشته با رشد مناسبی روبه رو بود که امیدوارم تا پایان سال این امر ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان توسعه تجارت با تأکید براینکه صادرات کالا و خدمات باید با ارزش افزوده بالا دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد:در همین راستا تغییراتی را در انتخاب صادرکننده نمونه انجام داده ایم و سال آینده صادرکنندگانی در اولویت تشویق قرار خواهند گرفت که حتما کالاهایی با ارزش افزوده بالا صادر کرده باشند. البته برای تحقق این امر باید حلقه های تولید را در کشور مورد تقویت قرار دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه