پنجمین همایش بهار تفت برگزار می‌شود


پنجمین همایش بهار تفت برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار تفت از برگزاری همایش بهار تفت در سوم فروردین ۹۳ با حضور نخبگان تفتی‌تبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفت، ابوالقاسم دهقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تفت اظهار کرد: پنجمین همایش بهار تفت با حضور نخبگان و تفتی تباران مقیم خارج ار استان و کشور درروز سوم فروردین سال 93 در کانون بصیرت تفت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این روز به نام روز تفت نیز نامیده شده گفت: این همایش و حضور تفتی تباران در سراسر کشور نه تنها می‌تواند در شناسایی این شهرستان به عنوان شهر نمونه طبیعی گردشگری، بلکه می‌توان  در جذب فناوری‌های نوین و سرمایه‌گذاری تفتی‌تباران استفاده بهینه نمود.

دهقان افزود: با آثار مطلوبی که این اقدام در سال‌های گذشته  داشته و سرمنشاء آثار خیر و برکاتی برای شهرستان بوده، می‌توان از این همایش برای ارائه همفکری و هم افزایی تدوین برنامه‌های توسعه‌ای که متناسب با باغ‌شهر تفت باشد نیز استفاده کرد.

فرماندار تفت افزود: در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم، در مورد موضوعات مرتبط و نحوه برگزاری بهینه این همایش با در نظر گرفتن ایام فاطمیه و همچنین حجم گسترده‌ای از مهمانان نوروزی و دیگر تفتی‌تباران بحث و بررسی انجام شد.

وی برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی‌های شهرستان به منظور معرفی به مسافران و مهمانان نوروزی را از جمله برنامه‌های جانبی این همایش ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه همزمان با شروع همایش آغاز شده و تا آخر تعطیلات نوروز ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon