خدمات دهی ۳ پایگاه امداد نوروزی در سیریک هرمزگان


خدمات دهی 3 پایگاه امداد نوروزی در سیریک هرمزگان

خبرگزاری تسنیم: مسئول کمیته امداد ونجات تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان سیریک، گفت: ۲ پایگاه اورژانس و ۱ پایگاه امدادجاده ای جمعیت هلال احمر در نوروز ۹۳ به میهمانان نوروزی خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیریک، محمد پاتین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این 3 پایگاه با در نظر گرفتن حوزه استحفاظی شهرستان در 3 نقطه بخش بمانی، مرکز شهرستان و دهستان بیابان مستقر و در راستای ارائه خدمات به هموطنان عزیز گام برمی‌دارند.

سرپرست هلال احمر سیریک، تصریح کرد: چادر جوانان جمعیت هلال احمر نیز با هدف راهنمایی مهمانان نوروزی و توزیع بسته‌های فرهنگی در ورودی شهرستان برپا می شود.

وی افزود: طرح فرشتگان یکی دیگر از طرح های جمعیت هلال احمر است که  از سال 89 ویژه اقشار کم در آمد جامعه از سوی جمعیت هلال احمر کلید خورده است که در این طرح بسته های غذایی تهیه و در اختیار خانواده های نیازمندان قرار داده داده می شود.

پاتین همچنین از برگزاری مانوار کمیته امداد و نجات تسهیلات نوروز شهرستان خبر داد و گفت: این مانوار باهدف محک زدن تیم های امداد شهرستان باحضور اکیپ های جمعیت هلال احمر، اوژانس 115، آتش نشانی و سایر دستگاه های مرتبط برگزار می شود.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon