فردا؛ آغاز دوره‌ آموزشی مدیران مهد‌های قرآنی بسیج تهران

فردا؛ آغاز دوره‌ آموزشی مدیران مهد‌های قرآنی بسیج تهران

خبرگزاری تسنیم: دوره مقدماتی آموزش تربیت مربی مکتب‌های قرآنی در روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند‌ماه در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوره مقدماتی آموزش تربیت مربی مکتب‌های قرآنی در روز‌های 13، 14 و 15 اسفند‌ماه 1392 در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار می‌شود.

سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ تاکنون 450 نفر آموزش مقدماتی مربیگری مکتب‌های قرآنی را پشت سرگذاشته و یک دوره تکمیلی هم برای آنان برگزار خواهد کرد و همچنین  این سازمان در نظر دارد تا پایان سال 1392 یک دوره آموزشی برای همه 850 داوطلب راه‌اندازی مکاتب قرآنی برگزار کند. از این رو در روز 17 اسفند‌ماه 1392 دوره‌ای در سالن همایش‌های سپاه محمد‌رسول‌الله(ص) با حضور 300 نفر از مربیان مکاتب قرآنی برگزار می‌کند.

راه‌ اندازی مهد‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ است که طی آن 20 اسفند‌ماه همایشی با حضور 300 نفر از مدیران مهد‌های قرآنی برگزار می‌شود، این همایش به منظور آموزش مدیران درباره نحوه اداره مهد‌های کودک برگزار خواهد شد.

پس از  راه‌اندازی سازمان قرآن و عترت سپاه «محمد‌رسول‌الله(ص)» برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی 850 مکتب و  374 مهد قرآنی در 374 محله تهران در دستور کار این سازمان قرار گرفت که تاکنون 200 مهد قرآنی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران