تشکیل گشت نوروزی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج


تشکیل گشت نوروزی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج

خبرگزاری تسنیم: شهردار سنندج گفت: گشت‌های ویژه برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سنندج در تعطیلات نوروزی امسال تشکیل شده که به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کامیاب شادمان ظهر امروز در جلسه بررسی ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان سنندج اظهار کرد: گشت‌های ویژه برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سنندج در تعطیلات نوروزی امسال تشکیل شده که به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشترین ساخت و سازهای غیرمجاز در نواحی منفصل شهری مانند نایسر، ننله و حسن آباد صورت می‌گیرد گشت‌های شهرداری نیز بر این مناطق متمرکز شده است.

شهردار سنندج خاطر نشان کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز همواره در طول سال در برنامه کاری شهرداری سنندج وجود داشته اما با توجه به اینکه افراد سودجو در ایام تعطیلات نوروز بیشتر اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند این گشت‌ها برای جلوگیری از چنین اقدامی بیشتر شده است.

وی مهمترین اقدام این گشت‌‌ها را کنترل و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز دانست و گفت: حل مشکل زمین‌های قولنامه‌ای تاثیر بسزایی در کاهش ساخت و ساز غیرمجاز خواهد داشت.

شادمان از اقدامات و همکاری مراجع قضایی، فرمانداری و نیروی انتظامی در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سال قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با همکاری و تعامل شهروندان بتوانیم در تعطیلات نوروز شاهد کاهش ساخت و ساز غیر مجاز باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج هم در این جلسه با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در نواحی منفصل شهری، اظهار کرد: باید شهرداری‌ها برای جلوگیری از روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی غیرمجاز در قالب نصب بنر، مردم این نواحی را از مواد قانونی و کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری مبنی بر عدم ساخت و سازهای غیرمجاز آگاه کنند.

سیدانور رشیدی گفت: حفاظت از اراضی ملی وظیفه همه ماست و باید بیش از پیش با همت مسئولان و تعامل مردم در این زمینه تلاش شود.

وی در پایان به ستاد تسهیلات نوروزی در ایام تعطیلات نوروز امسال برای ارائه خدمات مناسب به مسافران اشاره کرد و افزود: تلاش همه مسئولان این است که فضای شهری متناسب با فرهنگ مردم کردستان مهیای پذیرایی از میهمانان شود.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon