ساخت و سازهای غیرمجاز در نوشهر نگران کننده است

ساخت و سازهای غیرمجاز در نوشهر نگران کننده است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار نوشهر از روند ساخت و ساز غیرمجاز در نوشهر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نوشهربه نقل از روابط عمومی فرمانداری نوشهر، محمدعلی قمی اویلی در جلسه بررسی ساخت و ساز غیرمجاز  بر ضرورت جلوگیری جدی‌تر از ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و اظهار کرد: برخی موارد دیده می‌شود که در قالب دهکده جهانی اقدام به فروش زمین‌های هکتاری به صورت قطعه‌بندی شده با قیمت‌های فریبنده به فروش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این مسئله آسیب جدی محسوب می‌شود و باید طبق قانون برخوردهای لازم صورت گیرد، افزود: عمده مشکل ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها است که تجاوز به حریم آن صورت می‌گیرد.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: تجاوز به رودخانه‌ها و ورودی سواحل یکی از مشکلات جدی در شهرستان نوشهر بوده که در این باره در راستای جلوگیری و برخورد با متخلفان باید تمامی دستگاه‌ها همچون شهرداری، بخشداری، دهیاران، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی با یکدیگر همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم باید تدابیری اندیشیده شود تا مردم و مسافران و گردشگران بتوانند بیشتر و راحت‌تر از مواهب دریا و ساحل بهره‌مند شوند، خاطر نشان کرد: باید آب منطقه‌ای مازندران و امور آب در این زمینه ورود جدی پیدا کنند و به سازه‌های غیرمجاز در حریم‌های منابع آبی همچون رودخانه‌ها حساسیت بیشتری نشان دهند.

قمی اویلی خاطرنشان کرد: فرودگاه نوشهر برای ما بسیار مهم است و باید از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده آن جلوگیری شود تا در آینده برای توسعه آن دچار مشکل نشویم.

وی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز گفت: ادارات شهرستان باید لیست کشیک‌های خود را در اختیار فرمانداری و بخشداری‌ها قرار دهند تا همکاری و تعامل بیشتری در موضوعات مختلف در ایام نوروز برقرار شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon