افتتاح خبرگزاری «تسنیم» در بیروت گام مهمی برای جهانی شدن این رسانه است

افتتاح خبرگزاری «تسنیم» در بیروت گام مهمی برای جهانی شدن این رسانه است

خبرگزاری تسنیم: قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: افتتاح دفتر خبرگزاری تسنیم را به فال نیک می‌گیرم. این یک گام بسیار مهم در اطلاع رسانی صحیح و قوی و برای جهانی شدن این رسانه است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم در بیروت، شیخ نعیم قاسم، قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی افتتاح دفتر خبرگزاری تسنیم در بیروت در دیدار با مدیر‌عامل و برخی مدیران این خبرگزاری اظهار داشت: من افتتاح دفتر خبرگزاری تسنیم را به شما تبریک می‌گویم و این اقدام را به فال نیک می‌گیرم. افتتاح این دفتر گام بسیار مهمی است. ما که در مرحله فعلی در مقابل استکبار جهانی قرار گرفته‌ایم نیاز به انعکاس اخبار صحیح و قوی از طریق رسانه‌ای مثل «خبرگزاری تسنیم» داریم تا این‌گونه اخبار را به گوش مردم جهان برسانیم.

وی تأکید کرد: امروزه استکبار جهانی و دستگاه‌های اطلاع رسانی نقش بسیار زیادی در تحریف حقایق بازی می‌کنند و برای تحریف حقایق مسائل کوچک و حاشیه‌ای را بزرگ می‌کنند یا اینکه مسائل بزرگ را کوچک نمایی می‌کنند و هدفشان این است که اذهان مردم را از پیام اصلی منحرف کنند.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان در تبیین انحرافات رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی گفت: امروز همان‌طور که شاهد هستیم، بیت المقدس مورد شدیدترین حمله‌های خطرناک قرار گرفته است. اگر موضوع رسانه‌های غربی غیر از قدس و فلسطین بود بازتاب‌های رسانه‌ای وسیعی به آن می‌دادند و حتی دولت‌مردان کشورها را برای برگزاری خیلی از کنفرانس‌ها آماده می‌کردند اما چون موضوع بسیار مهم فلسطین برای آنها اهمیت چندانی ندارد به آن نمی‌پردازند.

شیخ نعیم قاسم درباره مورد دیگری از تحریفات رسانه‌ای غرب عنوان کرد: در تبلیغات رسانه‌ای مربوط به سوریه ادعا می‌کنند و به اذهان جهانیان القا می‌کنند که ما به‌دنبال دموکراسی در سوریه هستیم اما واقعیت چیز دیگری است و در واقع آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند سوریه را از قلب جبهه مقاومت جدا کنند.

وی درباره نوع مواجهه غرب با تهاجم صهیونیست‌ها به لبنان به تشریح تحریف رسانه‌ای آنها پرداخت و یادآور شد: در لبنان هرروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی از راه هوایی به لبنان تجاوز می‌کند که در حق مردم لبنان یک جنایت بزرگ محسوب می‌شود اما رسانه‌های غربی و استکبار جهانی هیچ تلاشی برای محکوم کردن این جنایت رژیم صهیونیستی به عمل نمی‌آورند بنابراین ما از "تسنیم" می‌خواهیم واقعیت اخبار را با دقت منعکس کند که این خود یک پیروزی بزرگ در برابر جنایات دشمن است.

قائم‌مقام حزب‌الله لبنان خطاب به مدیران خبرگزاری "تسنیم" تأکید کرد: اگر با روش اطلاع رسانی صحیح و دقیق کار کردید تبدیل به یک مرجع رسانه‌ای قوی در منطقه خواهید شد و راه برای جهانی شدن خبرگزاری" تسنیم" بازخواهد شد.

وی در پایان گفت: اسم "تسنیم" برای این خبرگزاری بسیار زیباست و در عالم رسانه نوآورانه و جدید است، در واقع به‌کارگیری نام "تسنیم" که یک واژه قرآنی است باعث ترویج معارف و فرهنگ قرآنی در رسانه‌ها خواهد شد.

فیلم این دیدار را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

 

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon