«طبقه حساس» ۸۰ میلیونی شد

«طبقه حساس» 80 میلیونی شد

خبرگزاری تسنیم: حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش فیلمسازان مولود گفت: شب گذشته فروش فیلم «طبقه حساس» به مرز ۸۰ میلیون تومان رسید و از امروز پخش تبلیغات محیطی و تلویزیونی «طبقه حساس» ‌آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش فیلمسازان مولود گفت: فروش فیلم «طبقه حساس» تا شب گذشته از مجموع 12 سالن سینما به 80 میلیون تومان رسیده است.

وی همچنین اضافه کرد: تا به امروز هیچ تبلیغات و بیلبوردهایی برای این فیلم پخش نشده است و از امروز پخش تبلیغات محیطی و تلویزیونی «طبقه حساس» ‌آغاز می شود.

پخش کننده فیلم «طبقه حساس»  افزود: بدلیل مجهز شدن سالن های سینمایی به سیستم دیجیتال اکران فیلم را با 7 سالن سینماشروع کردیم و تا به امروز تعداد سالنهای سینما به 20 سالن می رسد و طبق برنامه ریزی تا آخر هفته در 30 سالن سینما این فیلم را اکران خواهیم کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه فیلم «طبقه حساس» شب گذشته در تمام سینماها بالاترین فروش را داشته است تاکید کرد: تا قبل از نوروز 80 سالن سینما در تهران و شهرستان فیلم طبقه حساس را اکران خواهند کرد.

فیلم سینمایی «طبقه حساس» داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود، متوجه می‌شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است.

در این فیلم رضا عطاران، پانته‌آ بهرام،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسمخانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، شبیر پرستار و با حضور افتخاری آزاده صمدی ایفای نقش کرده‌اند.

تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار «طبقه حساس» جواد نوروزبیگی با مشارکت شرکت پوپامهر بوده و رضا عطاران بازیگر نقش اصلی فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین نقش اول مرد جشنواره فجر را گرفت.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران