ایجاد فرصت‌های جدید شغلی با نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی


ایجاد فرصت‌های جدید شغلی با نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری تسنیم: فرماندار اردستان گفت: امروزه ما را در فشارهای اقتصادی قرار داده اند ولی ما به آسانی می‌توانیم این دوره راطی کنیم و اگر اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود می توانیم فرصت های اشتغال خوبی را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، بهرام خواجه سعیدی ظهر امروز در همایش نکوداشت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان اظهار کرد: امروزه ما را در فشارهای اقتصادی قرار داده اند ولی ما به آسانی می‌توانیم این دوره راطی کنیم و راه کار آن اقتصاد مقاومتی است که رهبر انقلاب روی آن نیز تاکید دارند.

وی افزود: اگر اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود می توانیم فرصت های اشتغال خوبی را ایجاد کنیم.

فرماندار اردستان تصریح کرد:اکنون ایران رتبه اول جهان را در بحث ذخایر گازی دارد و مدیریت مصرف در بحث حامل های انرژی می تواند درآمد به سزایی را نصیب کشور کند که می طلبد دراین زمینه فرهنگ مصرف گرایی را در کشور نهادینه کنیم.

وی بیان کرد: هم‌اکنون 34 کانون فرهنگی هنری در مساجد اردستان مشغول به کار هستند و 35 مسجد در سطح شهرستان طرح تلاوت نور را اجرا می‌کنند که این کار تاثیر معنوی خوبی را در بین جوانان داشته است.

خواجه سعیدی با بیان این‌که 12 کانون در مساجد ایجاد کتابخانه کرده‌اند که این کار در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بسیار موثر بوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما تمام عیار فرهنگی است ولی متاسفانه نتوانستیم در بطن جامعه برویم و این را نهادینه کنیم.

به گزارش تسنیم در پایان مراسم از تعدادی از فعالان برتر کانون‌های مساجد و فعالان جشنواره عمار در اردستان  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon