مالزی منطقه جستجو برای یافتن هواپیمای ناپدید شده را گسترش داد

مالزی منطقه جستجو برای یافتن هواپیمای ناپدید شده را گسترش داد

خبرگزاری تسنیم: مقامهای مالزی امروز یکشنبه منطقه مورد جستجو برای یافتن هواپیمای مسافربری ناپدید شده این کشور را گسترش دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از صدای روسیه، در حالی که بیش از 38 ساعت از قطع تماس هواپیمای مسافربری یوئینگ 777 مالزی با برج مراقبت می گذرد هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت این هواپیما و مسافران و خدمه آن به دست نیامده است. مقام های مالزی امروز تصمیم گرفتند تا دامنه جستجوی خود را گسترش دهند.

بر اساس این گزارش رسانه های خبری مالزی نیز اعلام کردند هنوز هیچ رد و نشانه ای از هواپیمای ناپدید شده پیدا نشده است. تیم عملیات امداد و نجات برای یافتن این هواپیمای مسافربری شامل 40 فروند کشتی 22 فروند هواپیمای نظامی و امدادی از ویتنام، چین، آمریکا، مالزی و فیلیپین است. اندونزی و استرالیا نیز کشتیهای خود را برای کمک به این عملیات اعزام کرده اند.

یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک کرده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت