دیدار با عوامل فتنه شرط سفر اشتون به ایران بود که طرف ایرانی این شرط را پذیرفت

دیدار با عوامل فتنه شرط سفر اشتون به ایران بود که طرف ایرانی این شرط را پذیرفت

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی گفت: اشتون قبل از سفر به ایران شرط کرده بود که با عوامل فتنه دیدار خواهد کرد و طرف ایرانی نیز این شرط را پذیرفته بود.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر که خانم اشتون قبل از سفر به ایران شرط کرده بود با فتنه‌گران دیدار خواهد داشت و طرف ایرانی این موضوع را پذیرفته بود، اظهار داشت: چرا وزارت خارجه راستش را به مردم نمی‌گوید که شرط سفر خانم اشتون چه بوده است. همچنین از دولتی که خود را دولت راستگویان معرفی می‌کند توقع خلاف‌گویی نمی‌رود.

وی با تأکید بر اینکه وزارت خارجه صریحاً به مردم بگوید که شرط سفر اشتون دیدار با عوامل فتنه بوده است، گفت: این دفعه چندم است که وزارت خارجه با بازی‌های سیاسی و روش‌های غیرمتعارف سعی می‌کند تقصیر این اتفاقات را به گردن نگیرد و از یک‌سو خود را مبرّا نشان داده و از سوی دیگر هدف بخشی از دولت را که تطهیر و مصونیت‌بخشی به فتنه‌گران است دنبال کند؟

این نماینده مجلس ادامه داد: چرا وزارت خارجه با این‌گونه اقدامات نسنجیده به مداخلات غربی‌ها در امور داخلی کشور، رسمیت می‌بخشد؟ این چه‌روشی است که وزارت خارجه در پیش گرفته و معلوم نیست چه‌کسی باید پاسخگو باشد.

بذرپاش با بیان اینکه آیا وزارت خارجه غربی‌ها را برای پیشبرد اهداف داخلی خود به کمک گرفته است، تأکید کرد: پاسخ این است که خانم اشتون قبل از سفر به ایران شرط سفرش را ملاقات با چنین افرادی معین می‌کند و تا از طرف ایرانی قول نگرفته سفرش را قطعی نمی‌کند، بازهم بگوییم که ان‌شاءالله گربه است!

وی افزود: وصف ما مانند کسی شده که مغازه‌ای را سرقت می‌کرده و فردی از او پرسید: چه می‌کنی؟ و دزد گفت: نی می‌زنم. آن فرد گفت: چرا صدا ندارد، و دزد گفت: صدایش را فردا می‌شنوید. صدای این‌گونه سیاست‌ خارجه که فرسنگ‌ها با سیاست خارجه خمینی کبیر فاصله دارد فردا درمی‌آید و مشخص می‌شود که ملت ایران چه‌میزان ضرر کرده‌اند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon