زرینی: شرمنده هواداران شدیم

زرینی: شرمنده هواداران شدیم

خبرگزاری تسنیم: دریافت کننده مصدوم تیم کاله گفت: شرمنده هواداران تیم‌مان شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمزه زرینی که یکی از بازیکنان کلیدی و مهم تیم ملی و کاله است در بازی سوم مرحله نیمه‌نهایی در امتیازات آخر بازی دچار پارگی رباط صلیبی شد. او حداقل 4 ماه از میادین به دور خواهد بود و لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان در لهستان را از دست خواهد داد.

زرینی پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان ما عالی کار کردند و جای خالی من به بهترین شکل پر شد. متاسفانه بازی‌های لیگ خیلی فشرده بود ولی نمی‌شود ایرادی را متوجه سازمان لیگ یا فدراسیون کرد چون این بازی‌ها از قبل برنامه‌ریزی شده بود. 

وی در مورد مصدومیتش گفت: معاینات نشان می‌دهد رباط صلیبی من پاره شده و احتیاج به عمل جراحی دارد. بعد از سال نو زانویم را جراحی می‌کنم و 4 تا 5 ماه از میادین دور خواهم بود. 

زرینی در مورد سرمربی جدید تیم ملی والیبال گفت: کواچ مربی باهوشی است. رزومه کاری او در 3 سال گذشته نشان می‌دهد که از مربیان موفق ایتالیاست. امیدوارم بتواند به والیبال ایران کمک کند. 

دریافت کننده ملی‌پوش کاله در پایان از تماشاگران آملی هم تشکر کرد و گفت: شرمنده هواداران تیم کاله شدیم. آنها هیچ وقت در این فصل ما را تنها نگذاشتند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon