«رشید حرفه‌ای» میهمان نوروز شبکه «شما»

«رشید حرفه‌ای» میهمان نوروز شبکه «شما»

خبرگزاری تسنیم: سریال طنز «رشید حرفه‌ای» به کارگردانی مجید کاشی‌فروشان برای پخش از شبکه سراسری «شما» در ایام نوروز در دست تهیه و تولید است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ سریال طنز «رشید حرفه‌ای» به تهیه‌کنندگی رسول هنرمند و کارگردانی مجید کاشی‌فروشان به سفارش مرکز اصفهان جهت پخش از شبکه سراسری «شما» در ایام نوروز در دست تهیه و تولید است.

این سریال با بازی قدرت‌الله ایزدی در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته شده و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اول فروردین ماه هر شب ساعت 21:30 دقیقه از آنتن شبکه «شما» پخش می‌شود.

«رشید حرفه‌ای» در حقیقت یک کمدی اجتماعی است به طوری که رشید به همراه‌ برادرش در تلاش هستند تا مخارج مداوای برادر کوچکشان را تهیه کنند که در این مسیر گرفتار خلافکارانی می‌شوند و ...

این پروژه در 90 لوکیشن اصلی در رهنان اصفهان، بناهای تاریخی شهر اصفهان توسط یاسر زیمانی تصویربرداری می‌شود.

در این مجموعه نوروزی در کنار قدرت‌الله ایزدی، چنگیز وثوقی، بتول شیرانی، سعید یاردوستی، امین زارع، ساسان حبیبی، اصغر مولایی، بهزاد محسنی، رزا حسینی، شمیلا تابش،‌ سهیلا هادی‌زاده، فرامرز مهرجو، زهرا فدایی به ایفای نقش می‌پردازند.

فرامرز مختاری مدیر تصویربرداری، آرش محمدی طراح گریم، رویا مسجدی منشی صحنه، هاشم شمس دستیار کارگردان، حسین خواجویی مدیریت تولید،‌ مصطفی الیاسی مدیر تدارکات، رضا سلطانی دستیار تولید، مهرجو برنامه‌ریز، رها سلیمانی عکاس و فیلمبردار پشت صحنه با مجید کاشی‌فروشان کارگردان این مجموعه همکاری می‌نمایند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران