آغاز عملیات اجرایی مرکز همایش‌های بین‌المللی و ۱۵۰۰ واحد مسکونی تبریز

آغاز عملیات اجرایی مرکز همایش‌های بین‌المللی و 1500 واحد مسکونی تبریز

خبرگزاری تسنیم: عملیات اجرایی مرکز همایش‌های بین‌المللی و یک‌هزار و۵۰۰ واحد مسکونی با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریزبه نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب انصاری شهردار منطقه 9 تبریز در این مراسم گفت: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز یکی از کم نظیرترین مراکز گردهمایی در سطح خاورمیانه خواهد بود.

وی تصریح کرد: مساحت کل عرصه در نظر گرفته شده برای مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، 50 هزار و 700 مترمربع بوده و اجرای آن بر عهده شرکت خانه‌سازی پیش ساخته آذربایجان خواهد بود.

انصاری افزود: گنجایش در نظر گرفته شده در طراحی مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برای سالن اصلی 2 هزار نفر بوده و در کنار آن سالن‌هایی با ظرفیت‌های 80، 140، 170، 200 و 300 نفری پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه 9 تبریز اضافه کرد: این مرکز با دارا بودن امکانات پیشرفته و ظرفیت‌های خاص فرهنگی و خدماتی یکی از مجهزترین و کم‌نظیرترین مراکز همایش در سطح خاورمیانه خواهد بود.

انصاری ادامه داد: بنای کلی این مرکز 44 هزار و 63 مترمربع و ارتفاع آن بالغ بر 38 متر خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد با آغاز عملیات اجرایی این پروژه و بهره‌برداری آن در آینده‌ای نزدیک، کلانشهر تبریز در زمینه بهره‌گیری از فرصت میزبانی بزرگداشت‌ها، نشست‌ها و کنگره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی پیشتاز باشد.

شهردار منطقه 9 تبریز با اشاره به آغاز عملیات احداث یک‌هزار و 500 واحد مسکونی منطقه خاوران گفت: پروژه احداث یک‌هزار و 500 واحد مسکونی در منطقه خاوران با مشارکت شهرداری و شرکت پیش ساخته آذربایجان در نظر گرفته شده است.

انصاری افزود: این پروژه با ساختار بلوک‌های 15 طبقه‌ای طراحی شده و در اجرای آن از سیستم‌های نوین با قالب تونلی بهره گرفته می‌شود.

وی مجموع هزینه برآورد شده برای اجرای پروژه‌های یک‌هزار و 500 واحد مسکونی و مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری تبریز را 3 هزار میلیارد ریال خواند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon