«مرثیه به وقت ملکوت» منتشر شد

«مرثیه به وقت ملکوت» منتشر شد

خبرگزاری تسنیم: وحید قاسمی از انتشار جدیدترین مجموعه شعرش،حاوی گزیده آثار عاشورایی، به همت انتشارات بنیاد قرآن خبر داد.

وحید قاسمی شاعر آئینی، داستان‌نویس و پژوهشگر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اعلام این خبر گفت: «مرثیه به وقت ملکوت» شامل گزیده اشعار عاشورایی‌ام است که از سال 85 تا 92 سروده شده است. اشعار این مجموعه در قالب‌های مختلف و مربوط به وقایع و شخصیت‌های عاشورایی و کربلایی است.

شاعر مجموعه «روزی که میخ در شاعر شد» ادامه داد: این گزیده اشعار حاوی حدود 70 شعر است که بنیاد قرآن آن را منتشر کرده و از امروز به طور رسمی در بازار کتاب و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

وحید قاسمی متولد 1361، شاعر، داستان‌نویس و پژوهشگر در حوزه‌های مذهبی است که علاوه بر شاعری و نویسندگی، روضه‌خوانی هم می‌کند. او از چهره‌های شناخته‌شده جریان جدید شعر آئینی کشور است که در کنار شاعرانی چون محمد سهرابی، علی‌اکبر لطیفیان، احمد بابایی، سیدحمیدرپا برقعی و دیگران این جریان را نمایندگی می‌کند. از قاسمی تاکنون مجموعه‌ شعرهای «اشک نیزه»، «روزی که میخ در شاعر شد» و « 72 کیلومتر بعد از کربلا» در حوزه شعر آئینی و «قبیله سلمان» در حوزه پژوهش روانه بازار کتاب شده است.

قاسمی هم‌اکنون  «گزیده رباعی‌های علوی شاعران معاصر»  را در حوزه شعر و مجموعه سه جلدی «پژوهشی در فرقه ضاله بهائیت» و «جمهوری علوی(ع)» (پژوهشی در سیره حکومتی امیرالمومنین) را در حوزه‌های پژوهشی در دست انتشار دارد.

به گفته این شاعر آئینی آدرس مرکز پخش کتاب «مرثیه به وقت ملکوت»، پاسداران، خیابان ناطق‌نوری، بوستان کتاب، شهرکتاب است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران