احداث ۴۴ تقاطع غیرهمسطح در دستور کار شهرداری قزوین


احداث 44 تقاطع غیرهمسطح در دستور کار شهرداری قزوین

خبرگزاری تسنیم: شهردار قزوین گفت: ۱۲ تقاطع غیرهمسطح در استان قزوین احداث شده که براساس طرح تفضیلی ۴۴ تقاطع غیرهمسطح باید در شهر قزوین احداث شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مسعود نصرتی صبح امروز در آئین افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی قزوین در سالن قائم شهرداری منطقه دو برگزار شد، اظهار کرد: احداث تقاطع، بلوارها، روان سازی ترافیک و افزایش جاذبه های گردشگری در راستای ایجاد آرامش نسبی در شهروندان و رونق صنعت گردشگری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی انتقال جاذبه های شهر قزوین از جنوب به بافت مرکزی و شمال شهر و همچنین کاهش بار ترافیکی بافت مرکزی شهر را از دیگر اهداف احداث تقاطع های غیرهمسطح ذکر کرد تا شهروندان بتوانند بدون دغه غه در اسرع وقت به هر نقطه ای از شهر عزیمت کنند.

نصرتی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شهر قزوین از نظر زمان و حجم کار در کشور یک رکورد محسوب می‌شود، گفت: این تقاطع در  مدت 11ماه اجرایی شد.

شهردار قزوین افزود: برای اجرایی شدن تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی 10هزار مترمربع از اراضی سپاه قزوین و تعاونی حوزه علمیه تملک شده است که امیدواریم با احداث این تقاطع شاهد بهبود عبور و مرور و روان سازی ترافیک شهری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم گفت: سیاست کلی مجموعه مدیریت شهری قزوین توسعه متعادل و متوازن شهر قزوین است.

عباس ظاهری اظهار کرد: در همین راستا مجموعه مدیریت شهری در کنار اجرای پروژه‌های کلان، طرح های خرد را در دستور کار خویش قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه شهر قزوین همزمان باید در مناطق مرفه نشین و کم برخوردار اجرایی شود، با وجود کمبود بودجه مجموعه مدیریت شهری در این زمینه ورود جدی داشته است و به این مهم اعتقاد قلبی دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon