مبارزه با فساد اقتصادی ضرورت موفقیت اقتصاد مقاومتی است

مبارزه با فساد اقتصادی ضرورت موفقیت اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی خواستار عمل کردن مسئولان به سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب شد و مبارزه با فساد اقتصادی را یک ضرورت برای موفقیت سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک حلول سال جدید نوروزی به اعضای شورای اداری با اشاره به حوادث تلخ و شیرین سال گذشته در سطح منطقه و بین الملل اظهار کرد:امسال شکست آمریکا در طرح حمله نظامی به کشور اسلامی سوریه، ادامه و استمرار کشتار و انفجارات تکفیری ها در کشورهای اسلامی، ایجاد اختلال توسط استکبار جهانی در بیداری اسلامی ،برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران ،حماسه تاریخی ملت ایران در 22 بهمن  از مهم ترین حوادث امسال را تشکیل می داد.

رئیس حوزه های علمیه خوی افزود: ادامه مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 ، بحران روسیه و غرب بر سر اوکراین و در نهایت پیروزی اخیر ایران در کشتی در برابر آمریکا را از جمله حوادث و اتفاقات برجسته سال گذشته در ایران و دنیا هستند.

عضو شورای حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به اعلان سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: چندین سال است مقام معظم رهبری با نامگذاری سال ها با عناوین مختلف، اهمیت اقتصاد را به مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی یادآوری می فرمایند.

امام جمعه خوی افزود: ضرورت مبارزه با فساد اقتصادی، خارج ساختن اقتصاد ایران از وابستگی به نفت، نامگذاری سال های متعدد با صبغه اقتصادی،تاکید مستمر بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در 24 بند،تأکید بر اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در جلسه با سران 3 قوه،تأکید بر موضوع اقتصاد مقاومتی در جلسه با خبرگان رهبری وتبیین انگیزه ها و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی در جلسه با صدها نفر از مسئولان کشوری نظام از مهمترین مولفه هایی است که رهبری همیشه بر آن تاکید دارند.

شکوری گفت: هدف مقام معظم رهبری  از بیان اقتصاد مقاومتی  بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی کشور، ضرورت حل معضلات و مشکلات عدیده کشور، مقابله کردن با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان و ضرورت کاهش تأثیر پذیری از بحران های جهانی است.

وی خطاب به اعضای شورای اداری اظهار کرد:  امروز اجرا کردن منویات و دستورات ولی امر مسلمین به ویژه در مورد اقتصاد مقاومتی بر آحاد ملت ایران واجب است.

وی با یادآوری وظایف مسئولین در قبال اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری تصریح کرد: دوری جستن از اسراف در مصرف بیت المال، انجام صحیح و درست وظایف محوله،کار کشیدن از زیرمجموعه خود، تلاش در زمینه فرهنگ سازی، انجام کارهای پژوهشی و مطالعاتی در زمینه دستورالعمل های اقتصادی جمهوری اسلامی، اصل 44 قانون اساسی، اصول سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و در نهایت انجام به موقع وظایف خویش در ارتباط با اقتصاد مقاومتی در حوزه مسئولیت خویش از جمله کارهایی هستند که مسئولان باید در این راستا انجام بدهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon