مربی یوونتوس: گل پیرلو قفل بازی را شکست


مربی یوونتوس: گل پیرلو قفل بازی را شکست

خبرگزاری تسنیم: مربی راه‌راه‌پوشان تورین در پایان جدال تیمش و فیورنتینا تمجید خاصی از زننده گل پیروزی بخش قهرمان فصل گذشته سری A به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (پنج‌شنبه) در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌‌های لیگ اروپا موفق شد در خانه تیم فیورنتینا با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کند تا در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. تک گل این بازی را آندره‌آ پیرلو، هافبک ایتالیایی کهنه‌کار بانوی‌پیر از یک ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر رساند و به همین دلیل او به طور ویژه‌ مورد تمجید سرمربی یوونتوس قرار گرفت.

در غیاب آنتونیو کونته، سرمربی یووه که به دلیل ابتلا به بیماری آنفولانزا در کنفرانس خبری شرکت نکرد، دستیار وی آنجلو آلسیو در ورزشگاه آرتمیو فرانچی به تحلیل بازی پرداخت.

آلسیو اظهار داشت: گلی که پیرلو به ثمر رساند، قفل بازی را شکست اما یوونتوس از ابتدا تا انتهای بازی عملکرد قابل قبولی داشت. به نظر من پیرلو ماهرترین بازیکن فوتبال دنیا در زمینه زدن ضربات آزاد است و حتی می‌تواند رکورد سینیشا میهایلوویچ (ستاره صرب پیشین تیم‌های اینتر و لاتزیو) برای گلزنی از روی ضربات آزاد در سری A را بشکند.

مربی یوونتوس در ادامه به تاثیر 10 نفره شدن فیورنتینا در 20 دقیقه پایانی بازی اذعان داشت و تصریح کرد: در اختیار داشتن یک بازیکن بیشتر نسبت به فیورنتینا در مقاطع پایانی به ما کمک کرد اگرچه پیش از آن هم چندین موقعیت برای تثبیت پیروزی‌ خود داشتیم. فیورنتینا بازی را قدرتمندانه شروع کرد و ما را تحت فشار گذاشت اما ما با تغییراتی که در نیمه دوم در شیوه عملکرد خود اعمال کردیم، بر بازی سوار شدیم.

حریف بعدی تیم فوتبال یوونتوس در لیگ اروپا امروز (جمعه) در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در شهر نیون سوئیس مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon