انفجار گاز در سقز ۷ کشته و مجروح به دنبال داشت


انفجار گاز در سقز 7 کشته و مجروح به دنبال داشت

خبرگزاری تسنیم: رئیس ناحیه گاز رسانی شهرستان سقز گفت: بر اثر انفجار گاز در روستای گردیگلان شهرستان سقز متاسفانه یک نفر کشته و ۶ نفر مجروح شدند.

کمال رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درسقز، با بیان اینکه بر اثر انفجار گاز در روستای گردیگلان از توابع بخش مرکزی شهرستان سقز متاسفانه یک جوان 25 ساله در دم کشته و 6 عضو یک خانواده زخمی شدند، اظهار کرد: 2 نفر از مجروحین به صورت سرپایی درمان و 4 نفر دیگر به علت شدت جراحات و سوختگی برای مداوا به بیمارستان ارومیه اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه حال مصدومان این انفجار که 50 تا 60 درصد دچار سوختگی شده اند وخیم اعلام شده است.

رئیس ناحیه گاز رسانی سقز علت این حادثه دلخراش در نخستین روزهای سال نو را استفاده غیر اصولی از یک سه راهی غیر استاندارد گاز که برای سماور ، اجاق گاز و بخاری مورد استفاده قرار گرفته بود، اعلام کرد .

وی با بیان اینکه روستای گردیگلان مدت 3 سال است دارای گاز طبیعی می باشد جوان کشته شده در این حادثه،  گاز بان روستا بوده است، از مردم درخواست کرد از نصب وسایل غیر استاندارد بر روی شبکه گاز داخلی منازل مسکونی خودداری کنند.

رضایی افزود‌: در راستای استفاده بهینه از گاز در سطح شهرستان از سوی شرکت گاز برای مشترکان دوره های مختلف برگزار شده تا مردم با نحوه استفاده اصولی از این نعمت خدادادی آشنا شوند.

وی خاطر نشان کرد: شماره تلفن 194  آماده پاسخگویی به سؤالات مردم در زمینه مشکلات مرتبط با گازرسانی و یا امداد رسانی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon