شکست طرح آمریکایی صهیونیستی و تمام شدن نبرد به نفع محور مقاومت

شکست طرح آمریکایی صهیونیستی و تمام شدن نبرد به نفع محور مقاومت

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه حزب الله هرگز به سمت درگیری داخلی در این کشور کشیده نخواهد شد، از شکست طرح آمریکایی صهیونیستی و مزدورانشان برای سیطره بر سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله ابراز عقیده کرد جنگ در سوریه حلقه دوم از طرح بزرگی است که هدف از آن افتادن سوریه در دست آمریکایی ها و صهیونیستهاست تا شرایط جدیدی به نفع خود ایجاد کنند، اما این طرح شکست خورد و نبرد به نفع مقاومت ومحور آن تمام شد.

ابراهیم امین السید در سخنانی در مراسم بزرگداشت شهید عباس علی شومان در منطقه سرعین الفوقا، هدف از طرح آمریکایی صهیونیستی و مزدورانشان را نابودی سوریه دانست.

این مقام حزب الله خاطر نشان کرد حزب الله خویشتن داری کرده و ترجیح داده است به سمت هیچ نوع درگیری داخلی در لبنان به خاطر اهداف خود و میهن و ثبات و منافع ملت کشیده نشود، هر چند برخی آن را نشانه ضعف قلمداد می کنند.

امین السید تاکید کرد نبرد حزب الله و مقاومت، علیه اسرائیل و استکبار آمریکایی و کسانی است که با آنها هستند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان تصریح کرد دیگر زمانی که آمریکا اراده و نظام سیاسی دلخواه خود را بر امت ما تحمیل می کرد، گذشته است.
انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان