طلاق بر سر خرید یک پراید

طلاق بر سر خرید یک پراید

خبرگزاری تسنیم: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم بعد از ۳۴ سال زندگی مشترک به تنها درخواستم که خرید یک پراید بود جواب منفی داد و من می خواهم تنها از او جداشوم.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری تسنیم، زنی میانسال با مراجعه به دادگاه خانواده 2 ( ونک) دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد .
وی با بیان اینکه دیگر تحمل ادامه زندگی در کنار شوهرم را ندارم، گفت: بعد از 34 سال زندگی مشترک از شوهرم درخواست یک پراید کردم که به این خواسته من جواب منفی داد.

این زن میانسال با بیان اینکه تازه رانندگی یاد گرفتم و دوست داشتم استقلال داشته باشم، گفت: شوهرم برای اینکه پول خرج نکند خواسته‌ام را نادیده گرفت.
وی با اشاره به اینکه 3 فرزند داریم که متاهل هستند، افزود: شوهرم باید بداند که نادیده گرفتن خواسته من مساوی با جدایی است البته خودش با این قضیه کنار آمده است.

بعد از چند دقیقه مرد میانسال نیز در دادگاه خانواده حضور یافت و در مقابل قاضی بیان کرد: می خواهم از همسرم که مرا به یک پراید فروخت جدا شوم و در این زمینه ما به توافق رسیدیم.

وی با بیان اینکه دیگر طاقت لجبازی همسرم را ندارم، گفت: جدایی فکر خوبی است و این پیشنهاد همسرم را قبول کرده و می توانم سال های باقی مانده عمرم را بدون او و با آرامش زندگی کنم.

مرد بار دیگر با بیان اینکه فرزندانم مخالف این جدایی هستند و هر کاری برای وصل شدن ما انجام دادند، عنوان کرد: ما تصمیم خودمان را گرفتیم و باید از یکدیگر جدا شویم.

وی ادامه داد: همسرم بعد از من می تواند با ارامش و در رفاه زندگی کند چراکه مهریه او که 100 سکه است را پرداخت کرده و منزلی که در آن زندگی می کنیم به نامش کرده‌ام.

مرد بیان کرد: همسرم نباید ناراحت باشد ولی بداند یک وسیله نقلیه ارزش لجبازی و این جدایی را نداشت.

زن بار دیگر در مقابل قاضی بیان کرد: ما توافق کردیم و خواهش می کنم شما با ما کنار آمده و بدانید که دیگر خسته شدیم و نمی توانیم به زندگی در کنار یکدیگر ادامه دهیم.

وی افزود: جدایی بهترین راه است که از شوهرم بعد از 34 سال دور شوم و راحت زندگی کنم.

بعد از چند دقیقه سکوت و با وجود درخواست طلاق به صورت توافقی حکمی مبنی بر طلاق صادر شد و جلسه پایان یافت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon