افزایش روزانه ۱۰۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور تا پایان سال ۹۳


افزایش روزانه 100 میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور تا پایان سال 93

خبرگزاری تسنیم: وزیرنفت با بیان اینکه توسعه پارس جنوبی برای کشور امری مهم و حیاتی است گفت: با وارد مدار شدن فازهای در حال توسعه میدان مشترک پارس جنوبی تا پایان سال ظرفیت تولید گاز کشور ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون متر مکعب در روز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، بیژن نامدار زنگنه صبح امروز وارد عسلویه شد و در نخستین روز کاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، از طرحهای توسعه میدان مشترک پارس جنوبی بازدید کرد.

وی با بیان اینکه توسعه پارس جنوبی برای کشور امری حیاتی است اظهار کرد: توسعه پارس جنوبی برای کشور امری مهم و حیاتی است که برای دستیابی به اهداف آن مدیریت جهادی سرلوحه کار قرار گرفته است.

وزیر نفت اظهار امیدواری کرد: با وارد مدار شدن فازهای در حال توسعه میدان مشترک پارس جنوبی تا پایان سال  ظرفیت تولید گاز کشور 80 تا 100 میلیون متر مکعب در روز افزایش یابد.

در این سفر رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و منصور معظمی، معاون وزیر نفت در امور برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت را همراهی می کنند.

وزیر نفت بلافاصله برای بررسی وضعیت طرح‌های پارس جنوبی بوسیله بالگرد، بازدیدی هوایی از بخش‌های خشکی و دریایی فازهای در حال توسعه پارس جنوبی داشت.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon