گیلان آماده میزبانی از ۶ میلیون مسافر نوروزی است


گیلان آماده میزبانی از 6 میلیون مسافر نوروزی است

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان با بیان اینکه این استان آماده میزبانی از شش تا هفت میلیون مسافر نوروزی است، گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان در آماده باش کامل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از املش، محمدعلی نجفی ظهر امروز در شورای ادارای این شهرستان با بیان اینکه خوشحالم در نخستین روز کاری سال جدید در املش هستیم، اظهار کرد: املش در مدیریت بحران سال 92 از شهرستان های پیشتاز بود.

وی با بیان اینکه آسیب هایی در بخش کشاورزی املش وجود دارد، افزود: باید تلاش کنیم این آسیب ها را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به ورود 500هزار خودرو در دور نخست سفرهای نوروزی به گیلان، گفت: دومیلیون مسافر نوروزی وارد گیلان شدند و حوادث جاده ای نسبت به سال گذشته 80 درصد کاهش یافته است.

نجفی با اشاره به تلاش شورای ترافیک در طرح نوروزی، گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان با آمادگی کامل وارد طرح نوروزی شد و خدمات به مسافران به بهترین نحو ارائه شده است.

وی با تأکید بر عدم تبیض بین مدیران و شهروندان، تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع اولویت مدیران گیلان در سال اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی باشد.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش اعتبارات امسال گیلان, اظهار کرد: از پنج نماینده گیلانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه تشکر می کنم که بیشترین همکاری را با ما داشتند.

نجفی با تصریح  به تخصیص اعتبار 60 میلیارد تومانی برای اصلاح باغات چای، افزود: کشاورزی گیلان در سال 93 باید حیاتی دوباره یافته و توسعه یابد.

وی با اشاره به پاکسازی عمومی گیلان در 26 اسفند 92 ، گفت: باید فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه نهادینه شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان آماده میزبانی از شش تا هفت میلیون مسافر نوروزی است، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان در آماده باش کامل است.

وی  با تأکید بر اینکه عقلانیت، کرامت و مدیریت جهادی باید سرلوحه کارها باشد، افزود: امسال باید سال اشتغال گیلان و کاهش نرخ بیکاری استان باشد.

استاندار گیلان تصریح کرد: صنعت نوغان در املش باید احیا شود و اقتصاد مقاومتی را در خانوارهای کشاورز گیلان ترویج دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon