وظیفه ما در بحث فرهنگ ابتدا «تبیین» و سپس «اقدام» است


وظیفه ما در بحث فرهنگ ابتدا «تبیین» و سپس «اقدام» است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران گفت: وظیفه ما در بحث فرهنگ ابتدا «تبیین» و سپس «اقدام» بر اساس الگوهایی است که مشخص می‌شود. البته ما باید بصیرت خودرا در فرهنگ بالا ببریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران، غرب با همراهی نظام ستم‌شاهی تلاش هدفمندی را برای تغییر ذائقه مردم و تبدیل فرهنگ اسلامی به غیراسلامی شروع کردند، گفت: حضرت امام(ره) با ایستادگی در مقابل غرب و نظام ستم‌شاهی توانست تمامی نقشه‌های آنان را نقش بر آب کند.

وی افزود: فرهنگ غنی اسلامی ایرانی چیزی نیست که دشمن بتواند آن را به‌راحتی تغییر دهد اما غرب در این مسیر تلاش می‌کند. اقتصاد و فرهنگ با انسجام ملی و مدیریت جهادی که مقام معظم رهبری امسال را به این نام، نامگذاری کردند به‌نظر می‌رسد روش همان شیوه‌ای است که حضرت امام(ره) به کار بردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران خاطرنشان کرد: وظیفه ما در بحث فرهنگ ابتدا «تبیین» و سپس «اقدام» بر اساس الگوهایی است که مشخص می‌شود. البته ما باید بصیرت خود را در فرهنگ بالا ببریم و سپس تمرکز را در مقابله به مثل با دشمن و الگوسازی در داخل متمرکز کنیم.

حجت‌الاسلام گواهی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی در سال جدید به‌سمتی حرکت کنیم که مشکلات و معضلات فرهنگی را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon